c347fc98 Sweets of Life: Prieteni vechi de familie

miercuri, 30 octombrie 2013

Prieteni vechi de familie

Prieteni vechi de familie


Era o seara frumoasa de iarna si ne-am hotaram cu mic cu mare sa le facem o vizita vecinilor nostri. De altfel, nu era nici o ocazie speciala. Ne era dor sa mai povestim cate ceva din tinerete si sa dam ocazia copiilor nostri sa depene povesti cu Mos Craciun la o gura de ciocolata cu lapte. Nu am putut merge cu mana goala, mai ales ca acolo ne asteptau doi mici neastamparati, asa ca am profiat de vreme si le-am luat cateva cadouri. Zapada scrasnea sub picioare, iar copii mei dragi erau entuziasmati ca se vor vedea cu prietenii lor.
link image to – none

Casa in care urma sa intram era casuta unei familii perfecte. Nu foarte inalta, cu doi stalpi impunatori totusi prin maretia lor, cu o culoare de un crem ce semana cu laptele-cafea si mai ales, ce te impresiona intotdeauna cand intrai pe portita mica, erau cei doi brazi frumosi si falnici care impodobeau ansamblul magic de iarna al casutei familiei LuxuryGifts. In usa ne astepta cocheta Monica, dna LuxuryGifts. 
Era o femeie la vreo 30 de ani, cu buclele usor rasfirate pe umeri si imbracta cu un pulover cu modele de sarbatoare. Tenul ei roz ca de diamant, contrasta putin cu varsta pe care o avea. La o prima vedere, parea o copila, insa pe masura ce inaintai ii descopereai gratia si maturitatea unei femei implinite si realizate. Zambetul radios de pe fata ei descoperea adevarata femeie minunata si romantica de sub puloverul gros. Desi ne poftea sa intram cat mai repede in casa calduroasa, din spatele nostru tasnira cei doi copii: Mary si Eric LuxuryGifts. Doua mogaldete de vreo 6 anisori, cu parul usor balai si ochi ca bijuterii cu cristale. Se vedea insa de la cine mosteneau repeziciunea si simtul umorului. De la tatal lor, bineinteles.
link image to – none

Domnul Paul LuxuryGifts, un om impunator de altfel, purta tot un pulover lucrat, iar parul usor grizonat dadea impresia unui tip perfectionist si inteligent. Pe langa asta, tonul grav al vocii lasa sa se intrevada o inteligenta desavarsita si un simt al culturii foarte bine dezvoltat. 

link image to – none

In livingul unde ne-am asezat, era o caldura linistitoare de la semineu. Nu am fost protocolari, ci asa cum suntem noi, ne-am aszat cu o patura peste picioare, pe canapele moi si cu cate o ciocolata calda in mana. Am inceput sa depanam amintiri asa din senin si sa ne dam seama cat de tineri inca mai suntem. Copiii nostri se jucau Monopoly si am hotarat ca trebuie sa intram si noi in joc cu ei. Iar distractia a fost pe masura, exact ca in vremurile de alta data, timpul trecand insa mult mai repede.
Familia LuxuryGifts a mostenit de la parinti un magazin de bijuterii. Pe vremuri, acestia vindeau doar obiecte din aur, pe parcurs insa, au hotarat sa ofere oamenilor bijuterii cu personalitate, bijuterii care atunci cad le porti, sa simti ca fac parte din viata ta. Asa ca cei doi tineri, au preluat afacerea LuxuryGift.ro si au facut din ea o nisa de succes.
Tot in living, poti vedea foarte multe tablouri cu familia si stramosii lor. Asa inseamna ca spiritul nu moare niciodata! (mi-am zis asta in gand, felicitandu-i pentru sustinerea care si-o poarta reciproc) Cartile ocupau locul de cinste, iar rafinamentul florilor de cristal si al pietrelor semipretioase aratau cat de mult stil avea familia.
Timpul a trecut exact ca vantul, iar in casa lor, atmosfera parea exact ca de sarbatoare. O sarbatoare in familie, acolo unde mereu te intorci cu drag. Ei erau prietenii netarmuiti ai nostri, familia perfecta la care intotdeauna, te poti intoarce cu drag si caldura in suflet.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu