c347fc98 Sweets of Life

luni, 14 octombrie 2013

Surpriza de la APICOSMETIC


Ok, nu am rezistat si am pozat imediat ce a venit coletul de la campania "Imi rasfat apicosmetic parul". Dupa ce mi-am ales gama favorita de produse, iata ca le-am si primit rapid. Samabata a venit coletul, frumos ambalat, numai bun sa imi bag eu gherutele in el. Iata ce am primit:

  1. cateva pliante frumos editate despre Complex Apicol
  2. balsam regenerant pentru par din gama Apidermin
  3. masca regeneranta pentru par din gama Apidermin
Trebuie sa recunosc ca mirosul este demential la ambele produse. Un miros natural de miere si laptisor de matca. Inca nu le-am incercat, insa pot sa spun ca am devenit dependenta de miros si saptamana asta dau iama in ele.

Balsamul a venit insotit si de un pliant/instructiuni de utilizare. Are o consistenta foarte cremoasa si miros, la fel de bun. O sa va povestesc saptamana asta despre el, cu siguranta. De abia astept sa le incerc.
Multumesc Complex Apicol pentru surpriza frumoasa facuta intr-o zi ploioasa de sambata!



Voi le-ati primit? Ce ati incercat de la Complex Apicol?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu