c347fc98 Sweets of Life

vineri, 11 octombrie 2013

Gliss si Palmolive + Blanosul


Acum ceva zile am cumparat ceva imperios necesar: un sampon si un gel de dus. Mi-am adus aminte cand ma uitam pe raftul cu produse cosmetice, ca mi-a placut extrem de mult gelul de dus Palmolive Thermal Spa. Lasa o piele foarte fina, as putea spune ca hidrateaza foarte bine, iar particulele acelea fine au exact dimensiunea necesara unui scrub. Contine particule Dead Sea si Aloe Vera Extract, iar mirosul este nemaipomenit. Imi pare rau ca nu l-am cumparat mai de mult, uitasem total de el. Acum, deja este pe jumatate consumat. 

Samponul Gliss Hair Repair cu complex de keratina lichida promite repararea parului rupt, regenerare, rezistenta si stralucire. Ei bine, nu stiu cat % a facut din ce a spus, cert e ca parul e curat si matasos, insa alte urmari nu am vazut. Poate ar trebui sa il folosesc o perioada indelungata ca sa vad beneficiile lui. In rest, miroase placut, culoarea este "matasoasa", daca asta ar fi un termen corect.



















PS: blanosulului (il cheam Tzacanel) ii place mirosul de la Gliss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu