c347fc98 Sweets of Life

vineri, 18 octombrie 2013

Benzile pentru nas TeaTree



Azi vreau sa va povestesc despre benzile pentru nas australiene cu extract de TeaTree. Ei bine, am tot vazut varii review-uri despre ele, altele mai bune si altele nu prea. Cutia vine cu 6 plasturi ambalati individual si costa in jur de 12-16 lei. 

Ei bine, la prima vedere stiam ca promit marea cu sarea dar am vrut sa incerc. Si pe nasul meu care nu arata tocmai bine, ma gandeam eu ca vor face minuni. So, dupa ce udati in prealabil nasul, aplicati plasturele imediat dupa ce il scoateti din ambalaj. Lasati-l pe nas cam 10-15 minute, apoi dezlipiti tragand dintr-un capat in altul. 

Ce spun ei:
- reduce instanta pelicula de sebum
- scoate punctele negre
- reface porii
Ce spun eu: 
mare lucru nu a facut decat ca a lasat suprafata nasului perfect curata, adica fara pelicula de sebum. Cat despre puncte negre, pori dilatati etc...nici vorba sa faca ceva! Nasul a aratat perfect ca inainte. Mirosul este cel de arbore de ceai, deci ok. In rest, nu mi-a placut nimic la el. Benzile sunt albe si potrivit sotului meu, aratau fix ca un bandaj pe nas. 

I-as recomanda unei persoane fara probleme acneice, ori cu tendinte de pori dilatati. Cred ca si-ar face mai bine efectele atunci. In rest, mi se par bani aruncati!!! Nota 5 (pentru miros).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu