c347fc98 Sweets of Life

marți, 15 octombrie 2013

Dependenta de fericire

Am stat ceva pe ganduri daca sa scriu acest articol ori ba. M-am tot gandit cum as putea expune un sentiment placut, un sentiment usor ambiguu si care nu-mi da pace. M-am intrebat daca e potrivit sau nu  sa va povestesc din framantarile mele zilnice, daca pot impartasi cu voi aceste mirifice trairi, acest sentiment ce se zbate inlauntul meu. Si toate astea dupa ce am vizionat un film de comedie despre dependenta unor persoane. Dar nu voi vorbi de cei cu dependente grave (ex. droguri), nici de cei cu vicii zilnice (cafele, sport, sucuri), voi vorbi de o dependenta care provoaca bine, care te face fericit.

Am ajuns sa fiu dependenta de fericire. Da! Asta e! Asta e dependenta mea majora. Am ajuns sa fiu dependenta de o traire, de o stare mentala de bine, de emotii pozitive. 

Sunt atatea lucruri urate care ne inconjoara, atata stres, probleme la serviciu, probleme acasa, probleme personale, pe care uneori nu avem cu cine le impartasi. Si atunci trairile interioare se transforma in lucruri negative, in  emotii ce ne pot conduce spre ce nu ne-am dori. Expresia fetei se schimba, ne simtim parca mai urati. Eu insa radiez in fiecare zi, in fiecare moment, la fiecare lucru pe care il fac. Am invatat ca nu trebuie sa judec, ci sa primesc totul asa cum e sau sa imbunatatesc acolo unde e cazul. Am invatat sa privesc totul intr-un mod placut si sa fac totul cu placere. Cand stiu ca ceilalti din jurul meu sunt fericiti, ma simt perfect. 

Simt o nevoie acuta sa stiu ca toata lumea se poate bucura de ceva, sa stiu ca pot face pe cineva fericit. Se spune ca dependenta de fericire este o stare mentala. Daca e asa, inseamna ca starea mea mentala e tareeee buna. Dependenta de fericire nu inseamna numai ca viata ta sa fie intr-un plan perfect, inseamna ca toti din jurul tau sa faca parte din acel plan perfect, inseamna ca fiecare bucurie marunta sa contribuie la starea universala de bine. Asa ca fiecare zi pentru mine reprezinta o proba de bine, un test unde trebuie sa produc o bucurie cuiva, cat de mica ar fi ea. Tentatii fiind destule, e destul de greu sa te abati de la plan, insa pot spune cu mana pe inima ca e tare placut sa produci o farama de fericire cuiva.




Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu