c347fc98 Sweets of Life

joi, 17 octombrie 2013

SENSODYNE MultiAction


Pana acum v-am tot incantat cu diverse produse cosmetice. Azi insa, vreau sa va arat ceva special pentru ditisorii vostri si anume, pasta de dinti Sensodyne MultiAction. 


In ziua de azi nu numai mainile reprezinta cartea de vizita ci si dintii. O dantura perfect curata, chiar daca nu cu dinti egali si perfecti ne fac niste persoane mai curate si ingrijite. Asa ca am ales sa va prezint pasta de dinti de la Sensodyne MultiAction. Este potrivita oricarei tip de dantura, dar in special dintilor sensibili. 

Eu o utilizez de aproximativ 3 luni si am remarcat o imbunatatire masiva si anume: dintii mei nu mai sunt atat de sensibili la rece sau la cald, nici atunci cand musc un mar sau altceva mai tare. De asemenea si respiratia este fresh. Nu va ganditi insa la gustul acela pregnant de menta, pnetru ca aceasta pasta de dinti nu il are ci doar o aroma foarte usor mentolata.

Contine fluoride ce curata in profunzime si mai ales, reda culoarea naturala a dintelui si ajuta la distrugerea cariilor (cele de suprafata da! Sa nu facem confuzie!!!). Este mai mult un gel spumant decat pasta de dinti in sine si se transforma in spuma in timpul spalarii dintilor, patrunzand adanc pentru a curata intreaga gura.
Eu sunt foarte multumita de ea, mai ales ca am avut si o pulpita destul de urata si pot spune ca si pasta de dinti a ajutat destul de mult pe langa tratament. O recomand cu drag mai ales ca si pretul e destul de ok, in jur de 20 ron si o cantitate considerabila - 100 ml, sub forma de gel. Dozatorul e foarte bun, te ajuta sa dozezi corect cantitatea de pasta de dinti. Se recomanda utilizeaza de doua ori pe zi.

Voi ce pasta de dinti utilizati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu