c347fc98 Sweets of Life: Brevoxyl crema

miercuri, 9 octombrie 2013

Brevoxyl crema

Brevoxyl crema


Ok, stiu ca fac o alta postare asupra unei creme de fata, dar asta e "crema cremelor" pentru mine. Repet, este singura crema care face ce spune. Ma pregateam sa scriu despre produsele consumate dar aseara am primit crema asa ca, sa o luam incet.

Brevoxyl crema  este recomandata in tratamentul acneei, forme usoare si medii. 
Ajuta la :
-reducerea bacteriilor care cauzeaza acneea
-reducerea numarului de coşuri
-oprirea aparitiei noilor puncte negre si a cosurilor.
-reducerea grasimii din piele
Se utilizeaza o data sau de doua ori pe zi. Inainte de utilizare spalati fata cu sapun sau cu un gel de curatare, apoi aplicati o cantitate mica pe fata si masati pana la intrarea in piele a cremei. Ei spun sa aplicati pe toate zonele afectate de acnee, nu doar pe cosuri. Ceea ce fac si eu, si credeti-ma, tenul meu este mult mai curat chiar dupa primele utilizari. Nu uitati sa va spalati pe maini dupa utilizare.
Chiar daca efectele se vad rapid, trebuie urmat tratamentul timp de trei luni, pentru a avea efect complet. 


Se recomanda evitarea utilizarii concomitente a preparatelor dermice antiacneice continand un derivat de vitamina A. (luat direct din prospect)



Pentru mine, crema a facut minuni. Adio ten gras si puncte negre. Acum am un ten mai curat si luminos, si clar, fara sebum. Eu folosesc in continuare si crema mea de fata, fiindca uneori, simt ca "strange". Se recomanda utilizarea unui machiaj nongras. Monstruletii dispar repede iar pelicula aceea enervanta de sebum, mult prea mult, a disparut. Nu ma intelegeti gresit, pentru mine personal e foarte buna crema, insa, consultati un medic inainte de a o cumpara. Sunt multe persoane alergice la BENZOYLIS PEROXIDUM, asa ca multa atentie fetelor.

Crema vine la tub de 50gr sigilat, si cu un pret accesibil cca. 30 lei. Are o consistenta nu foarte grasa, mai repede ma duce cu gandul la consistenta Bepanten-ului. Nu am simtit nici un miros, desi unele fete spun ca miroase a medicament. Culoarea este alba.
Compozitie: BENZOYLIS PEROXIDUM 4%


Stiu ca sunt destul de putine creme in Romania cu continut de benzoylis peroxidium, asa ca m-am bucurat nespus de mult cand am gasit-o din nou. Cine a folosit-o stie ca de ceva vreme nu se mai comercializa.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu