c347fc98 Sweets of Life

luni, 21 octombrie 2013

Prima noastra intalnire

Afara adia un vant usor de toamna, si cu toate astea frunzele care cadeau iti mangaiau asa suav pielea! Si eu ma duceam sa ma cazez. Urma anul doi de facultate, aceeasi nebunie la camin, aceeasi agitatie pe holurile prea stramte pentru multimea de studenti care urmau sa inghesuie camerele de camin.

Ma hotarasem sa ma imbrac lejer, stiam ca am de stat in picoare, stiam ca trebuie sa astept ore intregi pana ma striga. La prima vedere dau de colegul meu de grupa. Alaturi de el se mai afla cineva. Si dupa scurtele prezentari, prietenul colegului imi arunca asa, o replica: "Ce bine semeni cu fosta mea prietena!!!!" Aaaaa, ok. Parca m-a trasnit ceva in mijlocul capului. Buna asa, mi-am zis in gand. Asta trebuie tinuta minte! L-am masurat cu privirea si nu-mi venea a crede. Nu, nu era barbatul perfect, insa ochii lui te faceau efectiv sa te pierzi in ei. Parfumul lui barbatesc te facea sa plutesti! Era un student obisnuit, insa avea acel ceva ce te facea sa iti doresti sa stai mai mult langa el


Si cum deja se apropia deschiderea anului universitar, nu mare mi-a fost mirarea sa il vad langa mine in sala, la cursuri. Si in pauza unuia dintre cursuri m-a invitat la un suc la cafeneaua facultatii. Din vorba in vorba, ca asa fac studentii, nu asculta cursul, observ ca ne cam plac aceleasi chestii. Mai sa fie, mi-am spus! Parca era prea mult! Situatia nu era deloc tensionata asa cum as fi crezut. Din contra, eram amandoi destul de relaxati si povesteam de parca ne cunosteam de ani de zile. Ma gandeam cu oarece emotii ca asta era o prima intalnire! Ce super-puteri trebuie sa fi avut de m-a atras atat de repede in discutie, atat de repede la banalul suc! Eu, care sunt destul de mofturoasa, eu care nu accept compania oricui, eu, sa ies in cafeneaua facultatii!!!! Ma simteam exact ca intr-un mit.

El era destul de protector, era haios, spunea destul de des cate un banc. Si acum tin minte: "Un oltean si un ardelean erau intr-un tren. Olteanul: M-a facut muica oltean, maaa! Ardeleanul: No, iart-o!"

Am ras destul de mult. Imi placea sentimentul acela de fericire langa el. Desi, atunci, nu imi dadeam seama cat de lunga va fi relatia noastra. Pauza noastra de suc a durat cam 2 ore, timp in care s-a terminat si cursul. Timp in care acei fluturasi din stomac au hotarat ca trebuie sa zburde neincetat si ca eu trebuie sa raman langa el. De atunci suntem de nedespartit. La 2 luni dupa aceasta prima intalnire, a venit o cerere neasteptata in casatorie. V-am spus eu ca ne cunoastem unul pe altul, ca ne completam reciproc.

Cam asta a fost prima noastra intalnire: simpla dar cu efect, cu arme de seductie dintre cele mai clasice, si cu un barbat romatic si indragostit la prima vedere. El e Super Playboy-ul meu. Astazi avem 7 ani de casatorie si in fiecare an de ziua noastra, iesim la un restaurant si bem ceva, spunem bancuri si ne aducem aminte de doi studenti cu blugi si tricou la cafenea, fastaciti si timizi, dar nebuni si plini de iubire.



Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu