c347fc98 Sweets of Life

miercuri, 23 octombrie 2013

Afrodita Spa Emotion Body scrub Mango and Watermelon


Dragelor, cat de frumoasa este ziua voastra? A mea e superba, simt ca afara vine vara! Si din cauza asta, vreau sa va prezint ceva cu miros de mango si pepene rosu, asa, ca sa completam senzatia varatica de toamna. Cum a sunat!!!!! Este vorba despre scrub-ul de corp Afrodita, luat din Bulgaria cu extract de pepene rosu si mango.

Ce spun ei: reda elasticitatea pielii si o senzatie matasoasa. Mirosul fructelor dau o nota de confort si incredere.
Parerea mea: este un scrub cu particule destul de mari, dar care nu te zgarie, asa cum m-as fi asteptat. Este cremos la atingere, cam ca o crema de unt. Miroase demential, mai ales ca eu sunt innebunita dupa pepene rosu. Curata eficient celulele moarte ale pielii, lasand o pielea hidratata. Insa, ramane o senzatie destul de uleioasa daca nu clatesti din abundenta, si cand spun abundenta ma refer la o cantitate maaaaare de apa. Mirosul insa este reconfortant, revigorant. Pielea, intr-adevar, isi recapata elasticitatea. Eu il utilizez zilnic, chiar daca ei il recomanda de cateva ori pe saptamana.

Are 350 ml, o cantitate considerabila zic eu, si un pret de 7 lei (atat am dat din Bulgaria), insa la noi l-am vazut in Cora cu un pret de 11 lei. Ii dau nota 8. Daca nu ar fi lasat acea pelicula uleioasa, i-as fi dat 10, insa sunt persoane carora le plac aceste scrub-uri/creme/gel de dus ce lasa pielea grasa.

Voi ce scrub-uri folositi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu