c347fc98 Sweets of Life

vineri, 18 octombrie 2013

Vacanta perfecta la Straja


Oau, nici nu-mi vine sa cred ce repede a trecut timpul. Parca acum trei ore am plecat de acasa cu bucurie in suflet catre pensiunea Straja, Hunedoara. A trecut ceva timp de cand noi doi, eu si sotul meu, nu am mai avut o vacanta adevarata. Asa ca, ne-am luat harnasamentul si ne-am aventurat sa petrecem 7 ani frumosi de convietuire in doi. 
Drumul a fost superb pot spune, cum numai in tara noastra draga poti vedea, iar in masina deja ne faceam planuri cum am putea sa ne petrecem cat mai placut zilele care urmau. Stiam deja ca Vila Alpin unde urma sa ne cazam, ne oferea deja cele mai bune conditii, pluuuuus....traseu turistic, dragilor. Ski, partie, zapada....raiul pe pamant pentru noi. Am optat pentru Drumul Crucii si direct la vila am fost.

Aici, peisaj de vis. Zapada. Muuuuulta zapada. Ma simteam exact ca in rai. Nasul meu rosu, dadea semne ca doreste rapid o bulgareala, iar mainile mele deja o luasera inainte. Mingi albe de zapada zburau intens catre iubitul meu drag. Altele, se intorceau catre mine. Bulgarealaaaaa!  Oh, Doamne, suntem deja transpirati, meritam clar, un vin fiert si o portie buna de trandaveala in pat. Zapada si-a spus evident cuvantul. Maine insa o luam de la capat sa nu pierdem nici o clipa de distractie din vacanta Straja, caci asa am denumit-o. Urmeaza episodul - cazare Straja - rapid si cu profesionalism.
Prima zi de weekend a inceput sub patura calda, si cu o priveliste feerica: Muntii Retezat. Doamne, cat de frumos. Ai impresia ca ti se asterne natura in toata splendoarea ei, cu cristalele de gheata care te fac parca sa le furi si sa le ascunzi undeva sub perna. Piscurile inalte care ma fac sa ma intind cu mana sa vad daca vreodata pot ajunge la ele. Piscuri albe! Albe! Atat de albe ca ma gandesc cu o usoara grimasa la camasile mele, care parca nu-s perfect de albe ca ele! Deh, visez si eu cu ochii deschisi. Dar nu ma pot abtine. E pur si simplu uluitor de fantastic aici.

Cum noi suntem adeptii sporturilor extreme am inceput ziua in plina forta direct pe partia de ski Mutu - Slalom Urias. Am primit informatiile necesare de la persoanele amabile de la vila, asa ca ne-am echipat si am inceput distractia. Nu pot sa nu descriu sentimentul minunat de adrenalina de pe partie, viteza cu care simteam ca pot zbura si multitudinea de persoane de pe partie. Deh bre, sunt schior experimentat, ce sa-mi faci! 
Seara insa, gazdele noastre ne asteptau cu o cina delicioasa, numai buna dupa o zi de ski.  Iar camera, perfecta, ne astepta la un somn de voie. I-am spus "culcusul nostru drag". Patul moale, numai bun de cuibarit in el, ne astepta. Somn de voie in conditii perfecte pentru orice cuplu.
A doua zi, micul dejun irezistibil ne facea cu ochiul si ne indemna sa ne facem forte proaspete pentru alte sporturi favorite. Pe pachet mai gaseam rafting, tiroliana, paint ball, escalada, activitati speo...hmmmm, greu de ales, oferta era tare bogata. Ne-am hotarat la un paint ball sa ne mai relaxam putin si nu am regretat deloc cand am ales. Cate ceva de vizitat cu un cadru perfect, actiune si multa fericire.
Pot spune ca weekend-ul Straja ne-a facut sa fim si mai fericiti ca inainte. Ne iubim parca mai mult si ne-am reincarcat bateriile pentru noi provocari. Drum frumos, natura cat cuprinde, servicii ireprosabile si o vila minunata. Cel mai frumos weekend!! Promitem ca vom reveni in fiecare an sa ne sarbatorim cate un anisor in plus de viata in doi. Cea mai extraordinara vacanta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu