c347fc98 Sweets of Life

marți, 15 octombrie 2013

Kit-ul Vichy Normaderm


Azi chiar nu aveam chef de nici o postare, vremea de afara ma termina. Este ceata, este ud, frig si simt nevoia sa stau intr-o patura si sa beau o cana de lapte cald cu cacao. Insa, ca sa va mai bucurati putin, am fost de dimineata in drum spre serviciu si am luat de la farmacie kit-ul Vichy Normaderm spre testare. Il puteti lua si voi consultand lista farmaiciilor aici.

Kit-ul contine:
- un gel de curatare
- crema hidratanta cu efect total (cum suna asta!) - 2 mostre
- fond de ten - 2 mostre nuanta Sand

Ei bine, inca nu mi-am facut curaj sa le incerc. In trecut, mare parte din produsele testate de la Vichy nu au avut efecte tocmai ok asupra tenului meu. M-am gandit insa sa le mai acord o sansa, asa ca saptamana viitoare o sa incerc kit-ul lor. Sper sa fie ok. Spun ei ca se reduc imperfectiunile in 7 zile. Sa vedem!
Voi ati incercat Vichy Normaderm?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu