c347fc98 Sweets of Life

sâmbătă, 19 octombrie 2013


Geanta perfecta - o necesitate!

Azi am ajuns intr-un final acasa. Acasa la ai mei parinti dragi. Nu va pot descrie cat de minunat era peisajul tomnatic din gradina lor, cu celebrele frunze ruginii, dovlecii care stau marturie ca vine Hallowen-ul, si florile lui brumarel cu mirosul usor innecacios si culorile pale. 

Insa pe cand savuram din plin minunata toamna, ma trezesc cautand in geanta mea imensa teancul de chei. Am dat de ceva! Oh, stai, asta e manunchiul de chei de la firma. Mai rascolesc intr-un buzunar unde de obicei tin telefonul. Nici aici nu sunt. Parca ma jucam de-a v-ati ascunselea! Mai bine caut in buzunarul lateral. Poate am uitat si le-am pus din greseala. Nici aici! Nici in compartimentul secret, nici in cel mare unde tin de regula acte si agenda, nici in compartimentul destinat cosmeticelor, nici macar ....unde-or fi!? Uneori ma pierd in geanta mea imensa! Desi mare, nu gasesc niciodata nimic atunci cand caut. Si acum, sa trecem la scos totul din ea, poate gasesc cheile nenorocite! 

Uneori mi-as dori o geanta nu numai cu un design potrivit, dar care sa vina in ajutorul nevoilor mele. Mi-as dori sa se reinventeze conceptul de geanta de dama, mi-as dori mai mult un fel de "organizer". Clar sa fie din piele. Imi plac lucrurile create astfel, imi dau senzatia de putere si rafinament, plus ca pe parcursul anilor, o geanta din piele rezista mai mult si ii ramane si acel aer clasic. Si pentru ca tot e toamna si tinutele mele sunt compuse din culori asemnea ei, mi-as dori o geanta bej/maro. Asta vreau acum.
 
Dar sa revenim de fapt la partea interesanta a lucrurilor. Cum oare sa fie compartimentata? Un buzunar in fata pentru telefon. Musai pentru telefonul meu! Si mai apoi as vrea un compartiment mare in care sa imi pot tine agenda, acele cateva acte care mereu ajung in geanta mea, fie ca vreau fie ca nu. Suficient de mare si sa intre o mapa A4. Deh, asa-i cu contabilii! Mai apoi vreau un buzunar de marimea unui port fard, unul singur, nu doua, nu zece. Sa imi pot organiza acolo cele necesare mie: o mascara, un ruj de buze, un blush, mini-parfumul favorit, trusa de urgenta (pastilutele de dureri, plasturi, ata si ac, foarfeca), oglinda si creionul corector. Atat. Separat, as dori un fel de inel pentru chei, ca sa le pot gasi oricand am nevoie, si sa nu mai creez isterii in geanta mea. La final mi-as dori o inchidere magnetica, nu stiu de ce dar sunt obsedata de ele in ultima vreme. O fi de vina toamna! NU vreau mii de buzunare, design asimetric ori nspe mii de capse, sclipici ori catarame! Vreau simplitate si organizare, gust si stil! Se poate?

Cam asta ar fi geanta dorita. Si ca exemplu, am gasit cateva genti reeija care reprezinta stilul feminim perfect. Acum sa recunoastem, si noua ne plac si avem nevoie de ele, ne sunt de un real ajutor, insa si barbatilor le plac in ultima vreme. Pentru o nemultumita ca mine, sunt genti de piele care mi-au atras atentia, insa trebuie sa justifice finetea si personalitatea mea. Asa ca, o geanta trebuie sa ma reprezinte totalmente, sa faca parte din viata mea asa cum si eu fac dintr-a ei. Doar o port pe umar mereu, o ingrijesc si o pretuiesc. 

Pentru voi, care e geanta perfecta?

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu