c347fc98 Sweets of Life

miercuri, 23 octombrie 2013

Cuvinte pe hartie - articole birotica si papetarie


Azi o sa vorbesc despre papetarie si birotica. Mai ales despre acele trei lucruri pe care le utilizez aproape non-stop cat stau la birou: pixul, agrafele si bibliorafturi. Sunt convinsa ca fiecare dintre noi utilizeaza diverse produse de papetarie mai mult sau mai putin folositoare la birou sau acasa. Eu am o obsesie cu agrafele. Am ajuns la un consum de doua cutii pe saptamana si nu orice fel de agrafe ci colorate, ca sa le pot deosebi.

In contabilitate trebuie sa lucrezi cu o sumedenie de hartii si atunci, ca sa iti poti pastra o ordine si o acuratete a lucrarilor, ai nevoie de obiecte de birotica speciale. Agrafele ma ajuta in prindere documentelor si in impartirea lor pe categorii. Cele roz merg intotdeauna la clienti, cele albastre vin la furnizori. Chitantele si restul sunt cu agrafe verzi. Le prefer pe cele din metal, mi se par mai rezistente, mi se pare ca au o prindere mai eficienta la un teanc mare de hartii si mai ales, nu se indoaie atat de usor fata de cele din plastic. Marturisesc ca am agrafe de diferite dimensiuni, pentru calupuri mari de documente dar si pentru cate o factura. Acestea din urma sunt ceva mai subtiri si mai mici. Pentru distractia mea personala, le folosesc pe post de bratari. Le leg una intr-una si iese un fel lant. E just for fun! Cu agrafa mi-am prins o data fusta care cadea. Agrafele astea m-au salvat din multe nebunii.

Nedespartit, este si pixul meu albastru. Am o pasiune pentru scris. In copilarie, mai exact prin gimnaziu am si publicat o carte de poezii (tare mandra eram!!). Scrise cu pixuri. Favoritele mele! Atunci cand scriu, simt cum se aseaza cuvintele mele pe hartie, capata parca intelesuri reale, le simti efectiv in suflet. De la acele trairi asternute pe hartie, azi diferenta o face calculatorul. Pe masura ce timpul a trecut, tot pixul a ramas insa favorit la examene, in sesiuni, la birou, la starea civila, chiar si ca obiect auxiliar: cu un pix reusesc sa imi prind si parul.  Pixul il mai utilizez si pe post de rigla (stiu exact cati cm are) si masor necesitati. Alte utilizari: suport la flori, jucarie de pisici si mai ales, suport de margele. La servici, tot ce scriu, se face cu pixul meu minune: conturi, casa, registre, nir-uri, bonuri, banci, productie, inventare, etc. Prefer de altfel un varf ascutit al pixului, cu scris subtire si care sa nu lase urme. Marturisesc ca am o fobie pentru documente curate si nu cu stersaturi/mazgalituri pe ele. De altfel, cele cu gel sunt excelente. Asa ca pot spune, ca pixul este obiectul favorit.

La fel, in ordinea biroului meu nu puteau sa nu existe bibliorafturile. Mai ales cele mari, in vederea depozitarii a cat mai multe documente. Cele negre sunt favorite si cu port-carton gros. Exista in biroul meu nici mai mult nici mai putin de 80 de bibliorafturi plus o arhiva destul de frumoasa (o camera cam cat un living plina cu 5 rastele pana in tavan de bibliorafturi). Biblioraftul favorit este acela cu inele groase, cromate, port-carton lat si gros si musai negre. Acum, cred ca orice om are cateva obiecte favorite de birotica pe care le foloseste destul de des. Ale mele sunt simple dar cu efect, zic eu. Mai ales cand le poti folosi nu numai in scopul propus, ci dupa ce se consuma le poti reutiliza sub alta form. Eu personal, din bibliorafturi fac un fel de

Toate bunatatitle de mai sus le iau de la papetarie online. Mi se pare mai comod, mai accesibil si mai ales ca imi vine si la firma comanda, fara sa mai trimit vreun sofer sa o ridice. Hartie, pixuri, bibliorafturi, corectoare, folii, cam tot ce imi trebuie la birou si mai nou, pixuri cu stampila. Sunt necesare, folositoare si mai ales, deja am primit si laude asupra lor :) Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc.

Las totusi cuvintele asternute pe blog sa descrie produsele favorite de birotica si sa va indemne sa imi spuneti ce folositi si voi.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu