c347fc98 Sweets of Life: 1 Mai si The One

joi, 1 mai 2014

1 Mai si The One

Vreau sa va urez un 1 Mai fericit, munca putina dar de calitate (:)) si sa aveti parte azi de o zi plina cu soare si caldura! 
In alta ordine de idei, ca sa vedeti cat de bine am inceput ziua, am primit deja de la FanCurier, coletul The One by Oriflame prin campania The One Collective.
Ce am primit:


- Illuskin Foundation (cu SPF 20) - nuanta Natural Beige
- Illuskin Concelear - nuanta Nude Beige
- Illuskin Powder - nuanta medium
- Volume Blast Mascara
- Power Shine Lip Gloss - nuanta trendy berry
- Power Shine Lip Gloss - nuanta rose glacier
- Nail Polish - nuanta cappucino
- Nail polish - nuanta orchid
- Color impact - nuanta golden brown
- Color impact - nuanta olive green
- Color impact - nuanta beige pearl
- catalog

Am ramas placut impresionata de gestul lor, de produsele max size si mai ales de culorile minunate. Imi place noul format, chiar si catalogul de produse (parca nu mai pare asa copilaros, are un aer boem, usor glamour si mult mai matur). De abia astept sa incerc noile produse.

Sa aveti parte de o zi minunata azi si sa fiti The One!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu