c347fc98 Sweets of Life: StriVectin-TL - ten fara riduri

joi, 8 mai 2014

StriVectin-TL - ten fara riduri

Stiti deja, de multa vreme, ca marca mea favorita de produse pentru ingrijirea tenului este StriVectin. Nu vreau sa fac nici o reclama ori sa aduc laude fara sorti de izbanda, insa pur si simplu pentru tenul meu, StriVectin este aur dumnezeiesc. 
Am incercat diverse produse din gama lor, inclusiv StriVectin - TL, crema pentru decolteu si ten.

Ce spun ei:
Aceasta crema bogata si onctuoasa elibereaza activele puternice si hidratante, modeland conturul fetei si netezind pielea gatului si a decolteului. Tehnologia sa NIA-114TM brevetata, intareste bariera naturala a pielii. Crema tensor:
- amelioreaza fermitatea si reduce slabirea cutanata
- amelioreaza elasticitatea pielii si o hidrateaza.
Fata si gatul sunt mai ferme, contururile sunt redefinite.
Ce contine:
Aqua (Water), Butyrospermum Parkii Butter (Butyrospermum Parkii (Shea Butter)), Myristyl Nicotinate, Isononyl Isononanoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, C12-15 Alkyl Benzoate, Butylene Glycol, Peg-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Ppg-3 Benzyl Ether Myristate, Dimethicone, Ethylene/Acrylic Acid Copolymer, Pentylene Glycol, Steareth-2, Polyacrylamide, Behenyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Sodium Polystyrene Sulfonate, Phenoxyethanol, Panthenol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sorghum Bicolor Stalk Juice, C13-14 Isoparaffin, Benzyl Alcohol, Sodium Hydroxide, Pullulan, Tetrasodium Edta, Sorbic Acid, Xanthan Gum, Benzoic Acid, Laureth-7, Chlorphenesin, Cyathea Cumingii Leaf Extract, Bht, Ceramide 2, D-Limonene, Algae Extract, Malus Domestica Fruit Cell Culture Extract, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Cyperus Rotundus Root Extract, Lonicera Japonica Flower Extract (Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower), Xanthium Sibiricum Fruit Extract, Lecithin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tetrapeptide-21, Lepidium Sativum Sprout Extract, Dipropylene Glycol, Citrus Aurantium Dulcis Oil (Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil), Methyldihydrojasmonate, Hexamethylindanopyran, Ethyl Linalool, Citrus Limon Fruit Extract.
Parerea mea:
Prima data am primit o mostra de la Sephora. Am incercat. Mi-a placut. A trecut ceva timp si am uitat de ea, si la o alta vizita la Sephora, am revazut produsul si am mai cerut inca doua mostre. Ok, este o crema anti-age, in special pentru tenul matur. O mostra a ajus la mama mea, alta la mine. 
Se foloseste ca o crema obisnuita, pe decolteu si ten, cu miscari normale pana la absorbtia completa in piele. Toate bune si frumoase pana aici.
Mie, personal, mi-a redus acele riduri (daca le pot numi asa) fine de pe ten, de la ochi si chiar si de pe frunte (acele riduri de expresie). Am folosit crema (atat cat s-a putut din pliculet), insa am fost atat de incantata de ea, incat mi-am cumparat-o. Acum, sa va zic de ce mi-a placut atat de mult si o recomand si pentru un ten mai tanar.
Tenul meu are tendinta de ingrasare, asta stiti deja. Insa expresia fetei mele este una destul de matura (nu de multe ori mi s-a dat o varsta la care mai aveam multe de facut ca sa ajung! Am primit chiar si 36 de ani lloooool). OK, asa ca am incercat crema pentru netezirea ridurilor fine si a functionat perfect.
Pentru mama mea insa, crema a fost un soc de-a dreptul. Nu numai ca a facut ce a promis, dar ea are acum un ten mult mai luminos si clar, si riduri vizibil reduse. (a-pros-pros, tata e foarte mandru de noua schimbare a mamei!) 
Ce nu mi-a placut:
Din pacate, are un minus pe care eu il trec cu vederea. StriVectin recomanda a se folosi crema dimineata sau seara. Ei bine, dimineata nu merge. Cel putin la mine nu! Ma trezesc pe parcursul zilei cu ditamai pelicula de sebum si nu mi-a placut. Asa ca seara, este cel mai bun moment sa o utilizez.
Pret si ambalaj:
Crema costa 89$ si are 50 ml. Vine ambalata, consistenta cremoasa, asemenea unui unt aerat, miros subtil as spune eu. Se absoarbe rapid in piele.

Imi cer scuze daca v-am plictisit cu o postare atat de lunga insa imi doresc sa imparatsesc cu voi lucrurile care au efect cu adevarat.
Ii dau nota 10 cu felicitari, este o crema minune atat pentru mine (ten tanar) cat si pentru mama mea (ten matur). StriVectin este marca care nu ma dezamageste niciodata! Multumesc Sephora!

PS: imi cer scuze ca nu mai am borcanelul cu crema minune ca sa ii fac poze. L-am terminat deja, dar promit ca la urmatoarea postare voi reveni cu poze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu