c347fc98 Sweets of Life: Geluri de dus Yves Rocher

luni, 5 mai 2014

Geluri de dus Yves Rocher

Buna gasit, dragelor. Astazi va rasfat cu gelurile de dus de la Yves Rocher. As putea, de altfel, sa vorbesc la nesfarsit de ele, insa ma voi opri asupra unora, doar. Dupa cum urmeaza:
Din colectia Jardins du Monde avem: Purple Rice si Coffee Beans from Brazil.
Cel cu cafea miroase demential, (nici nu iti mai trebuie cafea dimineata!), are o consistenta destul de placuta, aroma puternica si este foarte delicat cu pielea.
Cel cu orez, mi se pare foarte matasos, foarte sublim ca miros. Ai impresia ca esti undeva intr-o oaza mirifica. Mi se pare foarte potrivit de utilizat seara, e usor relaxant!
Si pentru ca tot vine vara avem Tiare Flower si Lime from Mexico.
Ei bine, incep din nou cu ultimul. Culoare varateca, miros fresh, consistenta lichida. Pe piele se simte ca un uragan de aroma de lime, te reimprospateaza imediat si mie personal, mi se pare potrivit de utilizat dimineata, inainte de munca. Te revitalizeaza.
Cel cu Tiare Flower e ceva mai domol. Miros la fel de placut, consistenta asemenea primului. Te duce cu gandul la gradinile acelea de vara incarcate cu flori, si la un ceai servit sub mii de gardeniii albe.

Revin si cu alte geluri de dus de la Yves Rocher. Se pare ca in ultima vreme am adunat nici mai mult nici mai putin decat 9 geluri de dus de la ei. Si imi plac atat de mult!!
Sa aveti un inceput de saptamana grozav!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu