c347fc98 Sweets of Life: 15 ani de DANONE

duminică, 18 mai 2014

15 ani de DANONE

M-am decis sa particip la campania "Castiga o gentuta frigorifica plina cu iaurturi DANONE", mai ales ca pe 15 mai, DANONE a implinit 15 ani de la primul iaurt. Nu pot sa nu ii felicit, sa le urez multi ani si la cat mai multe produse bune.


Asadar, provocarea este Scrie pe blogul tau un articol in care sa evidentiezi trei lucruri utile sau care iti plac la site si cateva lucruri pe care le-ai imbunatati sau le-ai adauga in zona de continut.
 
M-am tot uitat pe site-ul danone.ro si am ramas placut impresionata. Impactul vizual, cu tonuri de albastru, incanta ochiul si arata informatia precis. Tabelat frumos, site-ul ofera cititorului exact ce are nevoie. De altfel, imi place template-ul, este curat cu un cod lucrat perfect, structurat si organizat
Ce mi-a s-a parut intersant dar si util in optimizarea site-ului, a fost utilizarea Yoast WordPress SEO plugin. Este un plugin numai bun pentru content management-ul site-ului si folosit cum trebuie asigura optimizare intr-un mod foarte facil. De altfel, prezentarea produselor este importanta. Este de bun augur sa stii ce vrei sa cumperi, sa afli informatii despre ele si mai ales, este un lucru foarte util ca exista legatura facuta intre site si produsul respectiv.

Per total, este un site foarte placut pentru vizitatori, insa as imbunatati ceva
- o pagina de contact mai vizibila
- mai multe gadget-uri pentru telefon si jocuri pentru copii

Danone ramane printre favoritele mele in materie de iaurt gustos, asa ca invit toti blogger-ii sa participe la aceasta campanie pe http://blogalinitiative.ro/campanii/cum-ti-se-pare-noul-site-danone.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu