c347fc98 Sweets of Life: Comanda Eyes Lips Face - E.L.F.

marți, 13 mai 2014

Comanda Eyes Lips Face - E.L.F.

De cand a inceput sesiunea (ultima, pentru mine), nu am timp de aproape nimic. Serviciul imi ocupa majoritatea timpului, iar cel ramas, mi-l rapeste "stresiunea". Insa, am avut timp saptamana trecuta sa dua o comanda la E.L.F.. Iata ce mi-am luat:


Paleta Farduri Geomentrice 36 culori Spring Collection - gratuit. 

Beauty Book pentru ochi e.l.f. Essential - 32 lei. Setul contine:

- 6 nuante farduri de ochi - 1 primer pentru ochi
- 1 creion pentru ochi
- 1 oglinda
- 1 aplicator fard de ochi

Kit "Ultimate Eye" Spring Collection - 32 lei. Kitul "Ultimate Eye" contine:

1 Primer ochi
1 Mascara alungire&definire nuanta black
1 creion de ochi nuanta black
1 paleta farduri de ochi geometrice 6 nuante

Sabloane pentru sprancene e.l.f. Essential - 9 lei

Culorile sunt foarte frumoase, potrivite pentru vremea de afara, preturile la fel de bune plus o paleta de 36 culori gratuit. Cei de la E.L.F s-au miscat foarte  repede, mai putin curierul.

Revin cu pareri despre ele. Sa aveti o zi perfecta!

PS: voi posta ceva mai rar din cauza examenelor. Pupici

PS2: scuzati matza din imagine, e foarte bagacioasa.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu