c347fc98 Sweets of Life: Impresii produse The One by Oriflame

duminică, 18 mai 2014

Impresii produse The One by Oriflame

Acum ceva vreme am primit spre testare noile produse Oriflame The One. Am avut timp sa le testez, am prins si vreme ploioasa dar si caldura sufocanta si valurile marii. Asadar, sper sa nu va plictisesc cu o postare lunga dar, dupa multe asteptari, va prezint mai jos produsele:

THE ONE Illuskin Foundation (Natural Beige)
Am avut impresia, prima data cand am desfacut cutiuta, ca voi gasi un fond de ten potrivit mie. O sa incep sa va spun cate ceva despre nuanta, Natural Beige: este minunata, se potriveste perfect tenului meu si arata foarte bine. Fondul de ten are o consistenta lichida si cu un dozaj cu pompita. Este perfect din acest punct de vedere. Arata foarte natural pe ten, se intinde usor si are o aroma subtila, cam ca majoritatea produselor Oriflame. Imi place de altfel, sticla si ambalajul, arata foarte sic. Puncte negative: nu se potriveste cu tenul meu gras. Dupa o zi de munca, o zi de agitatie continua, tenul meu tot gras arata. Mai mult de 5 ore nu rezista, chiar si folosit alaturi de pudra, efectul final pe tenul meu este unul foarte neplacut.(30ml)

THE ONE Illuskin Powder (Medium)
Este o pudra usoara cu o nuanta foarte deschisa. Ambalaj la fel de frumos, buretel perfect pentru utilizare. Merge in completarea fondului de ten si mai mult de atat, eu am folosit-o pe parcusul zilei, dar alaturi de alt fond de ten, mai ales ca are si SPF 15. A fost perfecta. Tenul a aratat mat si cu un aspect foarte naturala. (8 g)

THE ONE Illuskin Concealer (Nude Beige)


Ei bine, aici am avut ceva "probleme". In sensul in care nuanta era mult prea deschisa pentru mine. In al doilea rand, acoperirea cearcanelor, prea slaba. Ori am fost eu obosita, ori chiar nu are acoperire foarte mare. Insa, trecand peste aceste nemultumi, in momemntul in care am folosit pudra, tenul a arata minunat. Pe toata perdioada zilei, concelear-ul s-a comportat minunat. Mod de dozare normal, consistenta destul de cremoasa. (10 ml)

THE ONE Volume Blast Mascara
Periuta normala, ofera genelor un efect usor de alungire. Mie imi da senzatia ca genele sunt normale, ca si cum nu as folosi nici un fel de mascara. Imi place acest lucru. O folosesc zi de zi. In ideea mea, este o mascara normala, care nu face altceva decat sa nuanteze genele si sa le ofere putina alungire. Deja am achizitionat inca una. (8ml)

The One Power Shine Lip Glosses
Nu sunt fana lip glos. De nici o culoare. Le-am probat, le-am incercat, dar nu ma pot impaca cu ele. Prefer rujul oricand. Cel din stanga, Trendy Berry iar cel din dreapta Rose Glacier, ambele cu arome fructate, deloc lipicioase, insa foarte stralucitoare pentru gustul meu. (5ml)





THE ONE Colour Impact Cream Eyeshadows
De la stanga la dreapta: Golden Brown, Olive Green, Beige Pearl. Farduri cu textura cremoasa, sidefate, cu miros subtil. Potrivite atat pentru zi cat si pentru un machiaj de seara. Dupa aplicarea fondului de ten si a pudrei, precizez ca fardurile nu s-au "strans", ci pleoapele au ramas perfect machiate. Nuante placute de altfel, le-as achizitiona oricand.(4g)
THE ONE Long Wear Nail Polishes 
Oje cu nuante destul de potrivite, lac vascos, periuta destul de stufoasa. Rezistenta de 3 zile pe unghii mi s-a parut cam putina, insa prefer oricand variante mai light. (8 ml)

Multumesc celor de la Oriflame, pentru sansa de a testa niste produse minunate. Ma bucur si apreciez faptul ca s-au reinventat intr-un mod foarte trendy si glamour si m-au facut sa iubesc din nou marca Oriflame, in special The One.

Maine, fiind luni, voi da startul unui concurs. Stay Tuned!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu