c347fc98 Sweets of Life: Sampon Le Petit Marseillais

miercuri, 21 mai 2014

Sampon Le Petit Marseillais

Am tot vazut si citit destul de multe lucruri despre gama de produse Le Petit Marseillais. Am achizitionat si eu cateva produse, asa ca astazi o sa va povestesc doar despre samponul cu miere si lapte de karite.

Ce spun ei: Le Petit Marseillais iti permite sa experimentezi bucuria de a trai, natura si placerile Sudului Frantei in toata simplitatea lor. Pentru ca Le Petit Marseillais este expert in selectia si combinarea ingredientelor din Provence si retete Mediteraneene.
Le Petit Marseillais - Sampon hranitor si reparator cu lapte de karite si miere pentru par uscat si deteriorat.
Hraneste parul uscat si repara parul lung si deteriorat.
Laptele de karite bogat in lipide vegetale este cunoscut pentru proprietatile sale nutritive.
Mierea este cunoscuta pentru proprietatile sale nutritive si de catifelare.
Hranit intens, parul este reparat de la radacina pana la varf.
Parerea mea: este un sampon pentru par uscat. nu ca as avea nevoie, insa va zic ca din cand in cand, mai schimb gama de sampon, asa fel incat parul meu sa aibe posibilitatea si de altfel de tratamente. Este un sampon foarte fin, foarte bland cu parul meu. Are o consistenta cremoasa, alb-galbui, miros de miere (ador mirosul!!!). Primul miros m-a dus cu gandul la stupii de albine de  pe dealurile cu salcami!
Este suficienta o cantitate destul de mica pentru un par curat si matasos. Eu il folosesc alaturi de uleiul de argan, iar parul este mai sanatos. Ii dau nota 10+, l-as achizitiona din nou. Ma bate gandul sa mai incerc insa si altceva din gama lor.

Prezentare: Samponul vine in flacon de 250 ml, la un pret intre 11-15 lei.

Voi ati folosit produse din gama Le petit Marseillais?

PS: nu uitati de THE ONE givewaway aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu