c347fc98 Sweets of Life: Doina, o vedeta la tine in poseta

duminică, 1 decembrie 2013

Doina, o vedeta la tine in poseta

Doina, o vedeta la tine in poseta


Zilele trecute ma gandeam la arborele genealogic al familiei mele. De multa vreme tot lucrez la el, dar nici pana in ziua de azi nu l-am terminat. Pana acum insa, ma uit cu stupoare dar si cu admiratie cate femei au existat in familia mea. Si mai mult, cate categorii au fost: avocat, medic, pictor (nici macar nu am stiut pana de curand), dar majoritatea au fost femei normale, mame, surori, prietene. Cam toate dintre ele au incercat sa mentina familia unita si sa-si gaseasca timp si pentru ele.


Pe vremea bunicii nu prea se gaseau variatiuni de cosmetice. La tara, femeia taranca avea propriile alifii facute din ierburi si alte cele miraculoase. Bunica insa, seara, inainte de culcare, stingea felinarul si pe dulapiorul de langa pat, exista crema fermecata Doina. Asa, pe intuneric, tenul ei primea tot ce e mai bun de la Doina, singura prietena dintre cosmetice.
Mama, pe de alta parte, printre multitudinea de rujuri, creioane, dermatografe si parfumuri (deh, mama e foarte cocheta!), statea la loc de cinste nutritiva Doina. In ambalaj simplu cu alb si albastru, recipientul ma flata de fiecare data. Cum de tenul mamei mele dat cu fard, bujele rujate si ochii migdalati mereu cu dunga de creion, ieseau perfect curate dupa demachierea cu Doina. Si mai ales ramanea asa de catifelat tenul ca mereu o pupam dupa demachiere. Ma fascina pur si simplu acest lucru, cum punea ea pe o bucata de vata, putin lapte Doina si masa usor tenul ei. Cand am mai crescut, am inceput si eu sa utilizez Doina si ca demachiant dar si ca hidratare, ca si crema.
Si in liceu, purtam cu drag Doina in geanta. Iarna, nu imi lipsea. Pe maini, pe fata, pe corp, era crema favorita. A pros pros de purtat crema in geanta, ati auzit de colaborarea KREM cu Doina? Trebuie sa va uitati la videoclipul de mai jos, sigur o sa va aduceti aminte de copilaria voastra si Doina mamei.

Doina, reprezenta momentul de meu de rasfat, amintirea draga atunci cand o vad. Ma duce cu gandul la mama, la bunica, la matusa...Ma bucura faptul ca versiunea noua e mai imbunatatita, ambalajul e mai practic si mai mult, inca o folosesc cu drag. Mi-as dori si ca peste 50 de ani, daca voi avea o fata, sa o foloseasca si ea cu drag, asa ca mine. Si poate si ei sa ii trezeasca aceleasi amintiri, numai la deschiderea cutiei, mirosul sa ii trezeasca simturile copilariei si farmecul feminitatii.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu