c347fc98 Sweets of Life: BIODERMA Sebium - Inovatie 2013

sâmbătă, 7 decembrie 2013

BIODERMA Sebium - Inovatie 2013

BIODERMA Sebium - Inovatie 2013


In noimebrie am castigat in urma unui concurs organizat de Bioderma, un gel pentru reglarea sebumului. Am tot amanat aceasta postare din varii motive. Unul dintre ele este acela ca nu erau suficiente doua saptamani sa il testez. Asa ca, as vrea sa le multumesc celor de la BIODERMA pentru faptul ca mi-au aratat ca mai exista si alte produse pentru reglarea sebumului in afara de cele folosite si mai ales, in afara de cele de la STRIVECTIN. Da, fac mereu comparatie cu ei, pentru ca pana la ora actuala sunt cei mai buni. Asa ca:
Ce spun ei:
-Formulat cu substanţe non-iritante, Sébium Gel Spumant curăţă delicat pielea.
-Sébium Gel Spumant reduce secreţia de sebum şi purifică epidermul datorită complexului sebo-reglator Fluidactiv®. De asemenea, reglează calitatea sebumului.
-Baza de curăţare fără detergent garantează o toleranţă oculară şi cutanată excelentă.
-Sébium Gel Spumant este non-comedogen.

Ce spun eu: e OAU! La prima vedere ma asteptam sa ramana o piele stransa dupa utilizare, insa nu a fost asa. Pielea a ramas neteda si curata. Este un gel cu o consistenta usoara, lichida, o culoare usor albastruie si cu un miros nu tocmai placut (mie mi se pare ca miroase a cauciuc). Trecand peste, dupa umezirea fetei, se aplica o cantitate mica de gel in palme si apoi pe ten. Fiind lichid, mi s-a parut greu de utilizat insa pe ten, s-a transformat intr-o spuma. L-am utilizat o luna de zile, asa ca pot spune ca este un gel de curatare ideal pentru tenul mixt/gras ori cu imperfectiuni. Un minus, daca l-as putea numi asa, este reprezentat de clatirea fetei din abundenta. Fata de alte geluri de curatare, la Bioderma Sebum trebuie insistat cu clatirea. Apoi tenul se tamponeaza cu un prosop uscat. 
Produsul a venit foarte frumos ambalat, iar pe langa vedeta din post, am mai primit si doua mostre de 5 ml fiecare de  Bioderma Sebium Pore Refiner. Asta ca sa fie un tratament complet pentru tenul meu. Dar despre acest produs o sa va povestesc in curand, fiind atat de bun l-am si achizionat in varianta full size. 
Tratamentului in sine ii dau nota 9 (pentru miros). Amabalaj ok, dozare exact cat trebuie, pret convenabil si mai ales face ce spune: reduce sebumul, chiar si punctele negre. Tenul arata mai curat, mai luminos. Gelul il puteti utiliza zilnic, atat dimineata cat si seara. Despre crema insa, revin saptamana viitoare cu un review. Dupa parerea mea, merita din plina daca aveti acest tip de ten. BIODERMA, iti multumesc. M-ai castigat drept client fidel si mai ales, ca prietena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu