c347fc98 Sweets of Life: BuzzStore si COCOLINO

sâmbătă, 21 decembrie 2013

BuzzStore si COCOLINO


Zilele trecute m-am inscris in campania Sarbatori parfumate alaturi de Cocolino pe BuzzStore. Imi doream sa testez noile arome Christmas Edition asa ca azi, am primit frumusetea de colet. 

In colet am gasit un balsam  Purple Orchid & Blueberries si unul cu Tiare Flower and Red Fruits, abele la 1 l. Alaturi, ma astepta cuminte ursuletul de plus (extra pufos), ghidul Buzzerului si un pliant cu un calendar 2014 (avea atasata o crenguta e brad). Minunat. Abia astept sa le incerc si sa revin cu impresii despre ele. Nu stiu cate persoane folosesc Cocolino ca si balsam, eu insa il ador. Am folosit deja toate aromele posibile.
Voi ce balsam folosit pentru hainute pufoase si catifelate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu