c347fc98 Sweets of Life: Ivatherm - hidratare intensiva

duminică, 8 decembrie 2013

Ivatherm - hidratare intensiva

Ivatherm - hidratare intensiva


V-am spus cat de mult ador pielea hidratata? Si mai ales produsele de la Ivatherm?
Recent am achizitionat o crema hidratanta pentru corp de la ei. E absolut perfecta! Lasa pielea moale, catifelata, hidratata!
Varianta de mai sus este pentru piele sensibila, testata dermatologic, are un miros subtil, dar care persista, o consistenta destul de cremoasa, specifica produselor Ivatherm si o culoare alba. Desi folosesc creme hidratante, pielea mea parca se incapataneaza sa ramana mereu uscata, cel putin pe corp. De s-ar intampla asta si pe fata....In fine, nu lasa deloc pelicula aceea grasa, ci as putea spune ca intra destul de repede in piele. Este excelenta chiar si dupa epilare, pielea fiind sensibila. A facut fata cu brio tuturor asteptarilor mele, o recomand oricui are nevoie de hidratare. In perioada asta rece, o folosesc cu succes si pe post de crema de maini. Primeste nota 10 cu felicitari si cred ca data viitoare voi comanda un produs full size. Mai jos, aveti si lista de ingrediente.

Se aplica dimineata si seara pe o piele curata si uscata. Marturisesc insa, ca nu o aplic decat seara, dimineata imi este destul de dificil din cauza programului. Varinata full size, 200 ml costa in jur de 13 euro.
Voi ce produse de hidratare pentru corp folositi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu