c347fc98 Sweets of Life: Favoritele lui 2013

luni, 30 decembrie 2013

Favoritele lui 2013

Dragelor, se pare ca usor, usor am ajuns si la final de an. Eu deja mi-am facut lista cu dorinte pentru 2014 si acum sunt in pragul pregatirilor pentru Revelion. M-am gandit insa, sa fac un top al produselor favorite utilizate pe parcursul anului. Sunt cele mai bune produse, atat din punct de vedere al pretului dar si din punct de vedere al calitatii (care la mine e pe primul loc). Nu cred ca avea rost sa va plictisesc cu n produse pentru n probleme, asa ca le-am selectat strict pe cele mai bune. Asa ca, sa incepem cu:

Antiperspirante:
Loc 2 - Deodorant Balea Fresh Lime (isi face treaba minunat, e ieftin si vine in cantitate considerabila)

Loc 1 - PERSPIREX - e inutil sa va descriu cat de eficient este, cumparati-l cu incredere si nu o sa regretati. Aveti aici reviw.


Produse pentru ingrijirea parului
Locul 4 - Sampon SYOSS pentru par vopsit

Locul 3 - SYOSS SHINE BOOST cu review aici.

 Locul 2 - Spray pentru protectie a parului Kallos, calitate buna, pret bun, luciu natural, protectie de nota 10!

 Locul 1 - Masca Apidermin, cel mai bun produs de ingrijire a parului. Ii voi face si un review in scurt timp!


Produse pentru ingrijirea tenului
Locul 3 - Gel spumant Bioderma. Gasiti aici review.

Locul 2 - Crema Effaclar Mat

Locul 1 - StriVectin - SD, cel mai bun produs pentru ten. Trageti o privire aici.

Produse pentru ingrijirea corpului - ambele ocupa un loc 1 in clasamentul meu. Creme excelente pentru corp!
Gel calmant HERBALIFE
  
Crema hidratanta Ivatherm

Maine revin cu cele mai bune produse cosmetice! Pana atunci insa, sa aveti o seara usoara si spor la pregatiri! Pupici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu