c347fc98 Sweets of Life: Balea - peeling de dus de Craciun

miercuri, 11 decembrie 2013

Balea - peeling de dus de Craciun

In fuga mea pentru cadouri de Craciun am descoperit la DM gelul de dus cu mere si scortisoara. De fapt e un peeling in editie speciala de sarbatori. 


Contine ulei de migdale si aroma de mar cu scortisoara. Miroase grozav, iar particulele de peeling sunt destul de fine. Nu ranesc pielea, chiar o lasa destul de delicata indepartand celulele moarte. Eu l-am utilizat cu succes, mai ales ca imi plac destul de mult gelurile de dus marca Balea. Pielea ramane curata si contrar uleiului de migdale pe care il contine, pielea nu ramane grasa deloc. Sper sa mai gasesc si alte arome specifice sarbatorilor.
Produsul se gaseste in varianta 200 ml, pret cca. 7 lei, consistenta cremoasa, usor lichida, particule abrazive destul de fine, miros placut de mere si scortisoara. Nota 10. Il recomand tuturor impatimitilor de mirosuri gurmande!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu