c347fc98 Sweets of Life: Balsam de buze de Mos Nicolae

vineri, 6 decembrie 2013

Balsam de buze de Mos Nicolae

Balsam de buze de Mos Nicolae


Dragelor, a venit Mos Nicolae la voi? La mine si-a facut loc prin ghetute, cu dulciuri si portocale si de asemenea, cu un balsam de buze. M-am gandit sa fac poze la dulciurile primite, insa nu am mai apucat. Singurul lucru pe care l-am apucat a face au fost pozele la balsam. Asa ca, daca tot e frig afara si sunt o mare consumatoare de balm-uri de buze, va prezint:
E emolient, miroase a visine/cirese si lasa o culoare usor rozalie pe buze. Nu are tocmai ingredientele mult dorite, insa e ok. Ambalaj placut, pret ok, cca 6 lei, diverse arome si mai ales, lasa buzele exact asa cum vreau: hidratate.
Mi-ar fi placut sa va arat si multitudinea de dulciuri primite, ori turta dulce pe care am facut-o aseara, insa nu a mai ramas nimic din toate darurile. De Craciun insa, voi fi mai rapida. La voi a venit Mosul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu