c347fc98 Sweets of Life: Elmiplant Care Moments

marți, 17 decembrie 2013

Elmiplant Care Moments

Anul acesta am fost dependenta de gelurile de dus de la Elmiplant. Am folosit toate variantele posibile dar din pacate nu am apucat sa vi le si prezint. 
Azi vreau sa va arat micul meu moment de rasfat la dus, clipele acelea de calm pe care le poti avea dupa un dus perfect, mai ales acum in perioada plina de energie a sarbatorilor.
Elmiplant Care Moments cu bambus si proteine din orez, lasa pielea fina si hidratata. Stiu ca s-a vorbit mult despre el, insa nu va pot explica in cuvinte textura cremoasa, mirosul subtil dar totusi parfumat, pielea delicata dupa dus decat daca o sa il cumparati si voi.
Nu are rost sa intru in detalii "tehnice", pot doar sa va spun ca este un gel de dus care trebuie folosit mereu. Trebuie sa mentionez ca acest gel de dus are un PH echilibrat, nu contine parabeni si nici coloranti. Are 400 ml si costa in jur de 12 lei. Sunt fan Elmiplant si cred ca acest gel de dus intra in top 5 produse pentru baie. (v-am spus oare ca urmeaza si un top al produselor favorite 2013?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu