c347fc98 Sweets of Life: Puterea parteneriatului in blogosfera

vineri, 29 noiembrie 2013

Puterea parteneriatului in blogosfera

Puterea parteneriatului in blogosfera


In urma cu aproape un an, incepeam sa astern online diversele mele ganduri in mult indragita blogosfera romaneasca. M-am tot intrebat pe parcurs daca va fi bine, daca voi avea vizitatori, daca imi va fi indragit continutul blog-ului si mai ales, daca voi putea face parteneriate asa cum vazusem la alte minunate colege/colegi de breasla.
Vad mereu diverse concursuri, mesaje pentru ajutor umanitar. Nu ma deranjeaza sa ajut, nu ma deranjeaza insa nici castigurile. La urma urmei, un blog bun se vede si dupa numarul de vizualizari si followeri. Ma gandesc aici la parteneriatele mari, gen Facebook, Instagram, ce clauze au, etc. Oare la nivelul nostru, un parteneriat ar fi la fel?

In blogosfera noastra, parteneriatul, ori modul de parteneriat este inca la stadiul de inceput. Personal, cunosc cateva persoane care fac din acest lucru o colaborare minunata, astfel, creand pentru noi, restul, lucruri de care ne putem bucura. Cu ceva timp in urma, am inceput sa utilizez ZeList (pentru bloggeri este o platforma de social media analytics care ajuta la imbunatatirea activitatii). Da, sunt la inceput de drum, insa stiu ca atunci cand iti doresti ceva, acel lucru devine realizabil. Ai astfel oportunitatea de a cunoaste persoane noi, minunate, sa nu mai spunem si cat de multe lucruri noi poti invata. 

Am vazut parteneriate intre bloggeri de DIY si muzica, ori de bucatarie si pictura. Sunt lucruri care se completeaza unul pe altul, lucruri care ar sta bine doar impreuna.
Parteneriatul intre bloggeri, in primul rand inseamna socializare, mai apoi inseamna implicare maxima din partea ambelor parti si promovare. Un parteneriat serios se creaza intre profesionesti ai genului si nu numai.
Marturisesc ca si experienta mea in SuperBlog + ZeList e undeva la inceput. Insa e ireal de frumos, e neasteptat sa vezi persoane pe care nu credeai vreodata ca iti vor citi blog-ul, e fantastic sa vezi cum parerile tale conteaza si mai ales, e importanta critica jurizarii. Astfel, pot corecta si reface continutul meu.
Marturisesc ca nu am parte de un parteneriat in blog, insa cand mi se va oferi acest lucru am de gand sa fac lucrurile ca la carte. O sa fiu critica (critica e buna, e constructiva), am sa inteleg, am sa aleg, am sa fiu un partener de succes. Cum spunem noi la birou, la urma urmei, totul se rezuma la clientul multumit! Si de ce sa nu am un blogger satisfacut, multumit, cu comment-uri bune, decat unul tafnos.
Parteneriatul in blogosfera consta in comunicarea dintre organizatori/ blogger partener si mai mult, consider ca fiind chiar la inceput, primesti increderea de care ai nevoie, iar la final adaugi experienta mult dorita.


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu