c347fc98 Sweets of Life

luni, 11 noiembrie 2013

Herbosophy, my love


Zillele trecute ma gandeam ce sampon contra matretii sa mai incerc. Mi-a placut cel de la Vichy, insa nu am avut nici o tragere de inima sa ajung acolo unde stiu ca gasesc ce imi trebuie. Asa ca in drumul meu spre munca am luat de la Sensiblu, sampon de la Herbosophy, doua chiar, in promotie!

Ambele au costat 30 lei. Unul este pentru matreata uscata iar celalalt, pentru matreata grasa. La mine, e cam combinat tipul de matreata, asa ca le utilizez pe amandoua.
Samponul cu Mirt si zinc, este hipoalergenic si este pentru matreata grasa. Dupa cateva spalari, lasa un scalp curat si din pacate, un par sarmos fara utilizare de balsam. Mirosul este usor ca cel de urzica, insa mult mai subtil. Consistenta este ca a unei creme dense, cu o culoare alb-verde (sau verdele din poza).

Samponul cu vitamina B si condurul doamnei, hipoalrgenic si el, este utilizat impotriva matretii uscate. Face cam acelasi lucru cu cel de sus, cu diferenta imensa ca lasa un par moale. Consistenta este usor lichida, rosiatica si cu un miros de flori de camp (asa mi s-a parut).

Mi-au placut ambele, le recomand cu drag, mai ales ca la oricare doua produse pentru ingrijirea parului Herbosophy din Sensiblu, nu platiti decat 30 lei. Samponul are 250 ml si eu am fost foarte multumita de ele. In concluzie pot spune cu mana pe inima, ca ambele fac acelasi lucru cu cel de la Vichy Dercos. Ramane sa vedem daca, dupa stopare lor, efectul se va mentine. Inca o data sunt multumita de produsele celor de la Herbosophy. Voi utilizati ceva de la ei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu