c347fc98 Sweets of Life: Cum sa ratezi Balul de absolvire

luni, 4 noiembrie 2013

Cum sa ratezi Balul de absolvire

Cum sa ratezi Balul de Absolvire

Am avut de cand ma stiu probleme cu tenul inca din generala. Pe langa faptul ca acneea este destul de inestetica, probleme reale de fapt sunt cele de socializare. 
Evenimentul perfect la care eu nu am putut sa particip a fost balul de absolvire de la terminarea liceului. Imaginati-va emotiile cu care umbli disperata dupa rochia perfecta, dupa pantofii ideali si neaparat dupa cerceii care sa ma faca sa stralucesc in noaptea balului. Ma simteam ca o adevarata regina. Pentru prima oara, parintii mi-au pus un buget destul de mare in alegerea tinutei. Si nu numai asta, dar fata lor termina cu o medie de peste noua liceul si mai ales, avea planuri mari sa urmeze facultatea de fizica (mandria lu'tata). Asa ca, au urmat saptamani intregi de pregatiri. Un eveniment de asa mare anvergura nu avea cum sa treaca neobservat si mai ales, eu nu puteam lasa lucrurile asa simple.
Am urmat rutina zilnica de ingrijire a fetei (tratament de la dom'doftor), dar nici dupa luni intregi, nesuferita de acnee nu se ameliora deloc. Am incercat un alt doctor, care in mare, mi-a dat cam acelasi tratament cu mici deosebiri (acetil salicilic si peroxid de benzoil). Eram disperata, fata mea arata groaznic iar tratamentul, orict de incercat, nu dadea roade. Am apelat la masti cu argila, dar nici cum tenul meu nu reusea sa fie cat de cat normal. Si sa nu mai vorbesc de secretia de sebum. Am tot sperat pana in ultima clipa, exact ca un copil din acela mic careia i se promite jucaria favorita, desi mami cu tati nu au bani.
In ultima saptamana, cea dinaintea balului, am fost la un alt medic, deoarece acneea mea s-a transformat intr-una cu chisturi si cu dureri. Aca ca medicul mi-a prescris un tratament cu antibiotic si fara machiaj. O fata curata, insemna si o vindecare mai buna.
La geamul meu, stropii de ploaie se auzeau din ce in ce mai tare, iar fata mea inflamata si ici pe colo cu mici bubite sangerand, se uita in zare cum prietenii ei dragi se distrau la balul tineretii. La balul ce reprezenta finalul unei etape din viata de adolescent. M-am consolat cu gandul ca nu voi fi eu singura care lipseste de acolo si de altfel incercam sa gasesc tot felul de motive pentru care prezenta mea nu era necesara. Evident, rochia, pantofii, machiajul, zaceau noi noute in cutiile de firma intr-un colt din sifonier. Nu are rost sa mai spun ca acea seara a fost sortita esecului, cu lacrimi de crocodil siroind pe fata urata si deteriorata.
Azi insa,  imi place sa cred ca mananc destul de sanatos, ca sunt o persoana activa si mai ales, am grija de santatea mea. Cu timpul, am ajuns sa ma ingrijesc asa cum trebuie de tenul meu cu probleme. Acum nu mai sunt asa multe cosuri, insa au ramas ici si colo cateva punctulete negre care nu-mi dau pace, ori excesul de sebum nepotrivit in orice moment. Insa, am invatat sa le tin in frau, am invatat ce inseamna cu adevarat o educatie igienica corecta si mai ales, ca trebuie sa ai rabdare cu soiul acesta de probleme. Am recurs la sport (desi mi-ar face placere sa maresc timpul acordat lui) si un stil de viata sanatos  Am invatat ca sunt o femeie cu farmec, de fapt toate suntem, cu toate problemele noastre.
Folosesc produse cosmetice care mi se potrivesc perfect tipului meu de ten, desi recunosc, ca uneori ma mai abat si incerc diverse cosmeticale unele mai bune, altele nu. Acum mi-as dori sa incerc si produsele Gerovital Plant Stop Acnee de la Farmec. Am auzit numai lucruri bune despre ele.
Una peste alta, imi respect ritualul meu de ingrijire zilnica si incerc pe cat de mult posibil, sa imi pastrez tenul curat (oricum nu prea folosesc atat de multe produse de make-up, dar cand le folosesc am grija sa fie dintre cele mai calitative). Imi pare insa rau ca nu am putut sa am si eu parte de ziua aceea mirifica din viata fiecarui adolescent. Dar am invatat ca un bal al aboslvirii il poti avea mereu. Trebuie doar sa iti pastrezi optimismul!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu