c347fc98 Sweets of Life: Daruri de martie si Spring SuperBlog 2014

duminică, 2 martie 2014

Daruri de martie si Spring SuperBlog 2014

Doamnelor si domnisoarelor, declar deschis inceputul primaverii. Si o data cu el si inceputul noii editii Spring SuperBlog 2014. Am fost atat de incantata de acest concurs, incat nu pot sa nu impartasesc si cu voi aceasta veste minunata. Inscrieti-va si lasati creativitatea sa zburde, cunoasteti bloggeri noi si mai mult de atat, aveti sansa sa castigati premii minunate. Eu m-am inscris deja!

Si pentru ca martie de regula, este luna femeilor, va arat si eu ce am primit in dar de la scumpul meu sot: o pisicuta superba, un colier si...pentru clipele minunate de rasfat, o vioara! Imi doream de multa vreme una, dar niciodata nu mi-am permis-o. 


Va doresc un martie fericit, plin de bucurii, dragoste si suflete pline de speranta! 
Voi ce ati primit de 1 Martie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu