c347fc98 Sweets of Life: Campania Persil Gel cu BuzzStore

marți, 4 martie 2014

Campania Persil Gel cu BuzzStore

Inca de cand am inceput sa folosesc Persil Expert, am avut oarece emotii privind curatenia rufelor si mai ales culoarea lor de dupa. Ei bine, trecerea de la un detergent praf la unul lichid nu a fost tocmai usoara. Si asta din mai multe puncte de vedere. 
Ei bine, la noua casa, evident avem tevi noi de apa. Schimbate anul asta!!! Dupa primele trei spalari, rufele mele miroseau oribil, in cel mai prost sens. Cu tot cu balsamul de rigoare, mirosul, efectiv nu disparea. Am ajuns atunci la concluzia ca detergentul este unul prost, dar mirosind apa, mi-am dat seama ca Persil nu are nici o vina.

Mai mult de atat, celor carora le-am dat mostre de Persil, mi-au spus ce detergent bun este. Miroase bine, spala bine si curata.
Eu personal nu am rufe murdare, patate in adevaratul sens al cuvantului. Nu am copii (din pacate!) care sa murdareasca hainele. Eu pur si simplu spal pentru improspatare si fiindca trebuie (de transpiratie spre exemplu). Astfel, hainele mele miros bine (chiar si fara balsam!) si sunt curate!

Campania celor de la BuzzStore impreuna cu Persil Gel, m-au convins sa cumpar acest detergent, sa imi improspatez hainele cu el. Va recomand cu incredere sa va inscrieti pe BuzzStore si mai ales sa testati Persil. Chiar merita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu