c347fc98 Sweets of Life: Gerocossen Natural Royal Jelly

luni, 10 martie 2014

Gerocossen Natural Royal Jelly

De multa vreme nu am mai facut un review la o crema de fata si mai ales la una romaneasca. 
Am cumparat o revista, Femeia mai exact, cu crema Gerocossen special creata. Ei bine, nu sunt genul cumpararii cosmeticelor cu reviste, dar cumva m-a atras. 
Am eu o problema cu cremele pentru toate tipurile de ten, asa cum este si cea in cauza. Insa, sa va povestesc!
Se numeste Crema antirid de zi cu laptisor de matca, Q10 si colagen si este special creata pentru revista Femeia. La o prima vedere, este o crema obisnuita antirid. Insa, pe tenul meu si mai ales pe tenul cu tendinta de ingrasare, nu merge. Oricat de mult as fi vrut sa o incerc!
Nu o sa va povestesc ce contine, gasiti, sunt ferm convinsa pe site-ul lor. Nu o sa va spun nici ce stie sa faca ca doar scrie in poza. O sa va povestesc insa ce nu face.
Dupa ritualul meu zilnic, aplic miraculoasa crema. Asa cum va povestesc, tenul meu are usoare tendinte de ingrasare, daca nu folosesc o crema matifianta, sebumul este destul de vizibil. Dimineata, cu crema Gerocossen aplicata, tenul arata bine. Surprinzator chiar. Miroase placut, subtil, fata mata! Dar dupa doar 2 ore (si am fost indulgenta!), sebumul nu numai ca e la locul lui, dar este in exces. 
Lasand utilizarea ei pe timp de zi la o parte, m-am gandit sa o incerc seara, inainte de culcare. Asa ca in rutina mea de seara cu seara, am introdus si crema cu laptisor de matca. La fel, ten curat, miros placut, senzatie calma. Dupa o jumatate de ora (nu glumesc!), tenul meu avea o micaaa pelicula de sebum. Am zis ca voi adormi asa, sa vedem dimineata ce efect are! Ei bine, dimineata m-a trezit cu o fata ca dupa betie, un ten umflat, plin de sebum, ochii cat cepele si 4 dischete pline dupa curatare.
Acum, poate sunt eu aia ghinionista, dar am incercat-o o saptamana, nu am rezistat mai mult. Inclin sa cred ca poate crema nu a fost tinuta in conditii adecvate cu revista, insa nu cred (am luat-o de la Inmedio) sau poate doar nu imi e ok cu ea.
Crema are o consistenta destul de groasa, o culoare alba si miros subtil (pe mine ma duce cu gandul la nalbe). Vine in cutiuta din plastic la 50 ml. 
De regula, prefer cremele pentru un anumit tip de ten, nu combinate. Insa, Gerocossen Natural Royal Jelly, este de departe o crema foarte slaba pentru mine. Este posibil insa, ca pentru alte persoane sa fie perfecta. Am mai incercat si alte produse marca Gerocossen si au fost excelente, asta insa primeste de la mine nota 5. Voi ce parere aveti? Ati utilizat-o?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu