c347fc98 Sweets of Life: GlamourShop sau cum sa te simti o femeie glamour

sâmbătă, 8 martie 2014

GlamourShop sau cum sa te simti o femeie glamour

Dragelor, daca tot e luna femeii si mai ales 8 Martie, va propun sa va faceti sau de ce nu, sugerati iubitilor vostri sa va faca un cadou de la GlamourShop. Am descoperit recent acest magazin online cu multe lucruri dragute pentru noi, femeile. Si chiar bune pentru cadouri!
Eu port rochii. Multee rochii. Ma fac sa ma simt feminina, puternica, atragatoare si de ce nu, uneori, sensibila. Am o multitudine de rochii dar imi doresc mai multe! Asa ca, i-am soptit din timp sotului meu sa imi daruiasca ceva minunat si feminin. As fi vrut, ca orice femeie, cadoul perfect, si nu unul ci multe. Insa m-am multumit cu ceva mai mult decat ideal. (clar, sotul meu are niste gusturi minunate!). Asa ca am primit din categoria Rochii de seara:

Rochie neagra top cu dantela in zona bustului 


Este rochia perfecta, este simpla, feminina, ideala pentru o cina romantica. Ma simt confortabil in ea, dar si sexy. Este perfecta pentru liniile corpului meu si chiar am primit foarte multe complimente! Am facut senzatie cu ea, materialul fluid chiar mi-a favorizat miscarea de dans!

De altfel, daca ar fi sa fac outfitul perfect, acesta ar fi format exclusiv din rochie office si un accesoriu simplu si elegant. Pot spune cu tarie, ca atat iarna cat si vara, rochia este cel mai de pret articol de imbracaminte din garderoba mea. Am gasit asadar la sectiunea Rochii office, rochia ideala de birou. Se numeste Rochie gri simpla jucausa si cred ca s-ar potrivi de minune cu munca mea si mai ales cu personalitatea mea. E simpla dar totusi cu efect, e delicata dar totusi indrazneata si mai ales e clasica, fix ca si mine. Imi da o lejeritate in miscare, in felul de a fi. Ma face sa ma simt libera!
Iar daca ar fi sa adaug un plus de eleganta rochiei de mai sus, atunci din sectiunea Accesorii, as mai adauga Bratara Star Gazer. Cred cu tarie, ca stilul boho-chic se potriveste cu cel office. Chiar daca sunt la birou mai multe de 8 ore pe zi (uneori vreo 12), vreau sa ma simti bine in pielea mea. Si materialul mi se pare ca ofera stralucirea perfecta de care eu am nevoie, si ofera sansa de a pune in valore personalitatea.

Am vazut iarasi pe site-ul lor o multime de articole dragute, de la accesorii pana la lenjerie. Mi se pare de bun gust ca o femeie sa se simta bine in pielea ei, sa poata fi "glamour" oricand doreste in orice doreste, iar magazinul GlamourShop ofera sansa asta.

In final, va doresc cumparaturi placute la GlamourShop, mai ales ca luna martie este luna femeii. Va doresc sa fiti implinite si spor la shopping!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu