c347fc98 Sweets of Life: PlusConfort sau tamplaria perfecta

sâmbătă, 8 martie 2014

PlusConfort sau tamplaria perfecta

In primele luni ale acestui an va povesteam ca am cumparat casa visurilor noastre! Am fost intr-o fuga continua de atunci. Prima noastra Casa. Cum suna asta! Ei bine, am reusit intr-un final sa aducem lucrurile pe linia de plutire dupa achizitia ei: am alergat cu viteza de maraton pentru acte, comisoane, plati, au existat certuri, nervi, stres dar mai ales intrebarea: Si acum????
Ei bine, casuta noastra, a avut peretii goi, sau sa ma fac mai bine inteleasa, nu a avut decat pereti si ceva tamplarie. Ce a urmat, stiti prea bine!  Alergatura dupa mobila, intrebari despre design, idei despre organizare dar mai ales, gasirea unui furnizor de produse ideale si de calitate pentru mult dorita noastra casa.
Si evident, cu ce incepe omul sa isi amenajeze propria casa prima data? Cu geamuri! Si pentru ca dorim o izolare cat mai buna, am apelat la PlusConfort

Am gasit la ei tamplaria ideala, calitate si profesionalism. Initial, ne gandeam sa punem niste termopane ieftine si ulterior, cand bugetul ne va permite, sa le schimbam cu unele mai bune. Insa, la o analiza mai complexa, am considerat ca merita o investitie pentru viitor. Am ales asadar, geam termopan de calitate cu o rezistenta perfecta pentru ierni grele si veri calduroase.
Se stie ca feroneria germana si produsele lor in general, au o calitate mai buna decat ale noastre (nu ca la noi nu ar fi!), o rezistenta indelungata si de ce nu, sa fim sinceri, si o estetica placuta ochiului. Am ales astfel un Rehau Geneo, cu o izolare fonica foarte ridicata, extrem de eficient energetic (asta a fost de fapt primul motiv pentru alegere!) si mai ales pentru sistemul de protectie antiefractie!
Recomand, in functie de necesitatile fiecaruia, acest produs, insa pe siteul celor de la PlusConfort, gasiti si alte produse la fel de interesanate.
Consider ca acest produs, Rehau Geneo, ne da o siguranta aparte, ne ofera protectia necesara in materie de tamplarie si nu numai. Primul lucru, dar si cel mai important, este de ce nu, interfata dintre casa si lumea exterioara. 
Acest produs ofera exact ce trebuie unei case: confort, siguranta si rezistenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu