c347fc98 Sweets of Life: Marti...cu dragoste!

marți, 25 februarie 2014

Marti...cu dragoste!

Imi pare tare rau ca nu am mai avut timp sa mai postez cate ceva, insa cum ieri au fost Dragobetele, sarbatoarea iubirii nationale, timpul meu s-a consumat in favoarea ei. Am primit o candela cu o aroma intensa de mosc si margarete, o pereche de cercei din argint si .... o lenjerie de seara din saten negru si dantela (favorita mea). Gelul de dus de la Cien l-am achizitionat de la Lidl, la pretul de 5 lei (parca!!!) si are un miros demential. 



Daca aveti timp, mergeti pana la Lidl si achizitionati toate cele trei arome. Miros irezistibil! Si fiindca 1 Martie se aproprie cu pasi repezi, gasiti acolo si martisoare foarte frumoase (eu sincer sunt adepta atei cu rosu si alb, doar atat, nu sumedeniile de brose si margelute!). 

PS: vine cu pasi repezi Spring SuperBlog 2014, pe 1 martie incep inscrierile! Mult succes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu