c347fc98 Sweets of Life: Spray Class - reconditionarea perfecta a pielii

miercuri, 5 februarie 2014

Spray Class - reconditionarea perfecta a pielii

Da, stiu, titlul suna ciudat, dar e vorba despre pielea intoarsa pentru incaltaminte. Asadar, fiind iarna, avem nevoie de o incaltaminte adaptata sezonului. M-am gandit sa va povestesc azi despre reconditionarea pielii intoarse. Fie zapada, ploaie ori alte conditii meteo, eu sunt adepta unui pantof/papuc curat. Asa ca pentru mentinerea curata a pielii intoarse folosesc Class Spray.
Ce spun ei:
Sprayurile pentru reconditionarea incaltarilor din piele intoarsa curata; reconditioneaza pielea intoarsa sau a incaltamintei cu aspect velurat, protejand impotriva petelor si a ploii.
Inainte

Dupa


Mod de aplicare:
Dupa curatarea in prealabil a pantofilor, de la o distanta de aprox. 20 cm se pulverizeaza spray-ul intr-un strat nu foarte gros. Se recomanda sa lasati incaltamintea sa stea cel putin 30 minute inainte sa o "scoateti la pimbare" 
Tubul de spray vine in cantitate de 200 ml, la un pret de 15 lei. Dozajul este sub forma de spray.

De precizat ca la marca Class, gasim si alte produse pentru pantofi, gen odorizante, detergenti, etc. Nu le-am incercat pe restul, insa acest spray este absolut minunat.
Parerea mea: este un spray foarte bun pentru protejarea pielii. Il folosesc cu succes pe bocancii si cizmele din piele intoarsa. Tin sa precizez ca aspectul lor este acelasi ca atunci cand am cumparat, adica aspectul de nou. Pe timp de iarna, pielea bocancilor mei a rezistat foarte bine la ud, la pete si altele. Nu numai ca a ramas curata (surprinzator pentru mine!) dar si-a pastra si luciul acela de piele intoarsa, datorita stratului de silicon. Ii dau nota 10+.

Voi folositi astfel de produse?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu