c347fc98 Sweets of Life: Body Lotion Care and Calandiva Flower

marți, 4 februarie 2014

Body Lotion Care and Calandiva Flower

Stiu ca afara e frig, ger, ghetus si mai mult de atat, agitatie. Insa la mine a venit deja primavara. Ia priviti ce frumusete am primit.

Se numeste Calandiva (nu stiu daca la noi, exista vreo denumire populara pentru ea) si se gaseste intr-o multitudine de culori. Este superba, si pot spune ca mi-a infrumusetat biroul imediat. Plus, ca aerul ei ma duce cu gandul la vara, la plaja si....concediu!Va place?


Trecand la alte lucruri, va povesteam aseara, ca printre favoritele lunii ianuarie, se afla si lotiunea de corp de la Mega Image, Care Body Lotion. Am primit-o, nu i-am dat prea multa atentie, insa m-a atras mirosul deosebit de pere si castravete.

Ce spun ei:
lotiune de corp hidratanta.
Parerea mea:
In primul rand, imi place modul de dozare al cremei. Ador acest dozaj. In al doilea rand, imi place sticla, ambalajul, simplu, far prea multe desene, nici foarte colorat. Exact cat trebuie ochiului uman. 
Lotiunea se prezinta sub forma unei creme nu foarte lichide, albe, cu miros puternic de pere. Are in componenta si castravete. La prima aplicare, ai avea impresia ca este de fapt un lapte de corp care nu va intra nici cum in piele. Insa dupa masarea usoara a pielii, remarci un confort si o prospetime usoara, un miros placut si mai mult, timp de vreo 3 saptamani de cand o utilizez, am remarcat si hidratarea pielii (am o piele uscata rau pe corp in anotipul rece, mai putin pe fata). 
Dupa aplicare, pielea nu ramane unsuroasa, din contra, capata aspectul normal. A fost destul de placut sa o utilizez, mai ales ca miroase a ceva ce ador.

Vine in cantitate de 300 ml, la un pret destul de modic (in jur de 10 ron).
Ce nu imi place: nu contine prea multe date informative despre produs, decat ingrediente si ce anume este. Am fost nevoita sa ma documetez bine, inainte de a o utiliza. Mi-as dori si un recipient mai mare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu