c347fc98 Sweets of Life: Lapte nutritiv Doina - clasic dar actual

joi, 20 februarie 2014

Lapte nutritiv Doina - clasic dar actual

De ceva vreme am inceput sa utilizez laptele demachiant Doina. Ma incument sa incep sortarea produselor romanesti pentru ten si corp, asa ca am inceput cu Doina. Stiti voi, era celebru pe vremea tineretilor mamelor noastre. Azi, am inceput sa il utilizez mai mult ca si amintire. Mirosul acela suav de Doina, imi aduce aminte de chipul mamei, mai mult de felul cum si eu doream sa imi fac chipul de copil sa arate ca de portelan.

Ce spun ei:
Este un produs care se adresează tuturor tipurilor de ten, fiind recomandat atât pentru etapa de demachiere, cât şi pentru etapa de nutrire.Prezintă o formulare clasică şi de succes, prin compoziţia sa bogată în vitaminele A şi F, produsul vitaminizează, revitalizează şi protejează pielea. Datorită proprietăţilor sale, Laptele Doina este un produs care are nu mai puţin de 12 utilizări diferite. Astfel, laptele Doina poate fi utilizat pentru curăţarea, hidratarea şi vitaminizarea tenului, calmarea pielii iritate după plajă, potenţarea bronzului, realizarea măştilor nutritive - în combinaţie cu diferite fructe, hidratarea pielii uscate, hidratarea pielii sensibile a copiilor, dar şi pentru întreţinerea corporală. 
Parerea mea: cu ce sa incep?
Ei bine voi incepe cu sticla de demachiant. E mare, voluminoasa, strict cat ai nevoie din licoarea magica. Are fix 200 ml, recipient din plastic gros, dozaj simplu: gura deschisa la recipient. Gasesc totusi, acest lucru foarte nepractic. Imi este destul de greu sa scot emulsia. 
Laptele/emulsia/crema, cum vreti voi sa ii spuneti, are o consistenta destul de groasa fata de alte demachiante folosite de mine. Este exact ca o crema/smantana groasa. Culoare alba, mirosul este acelasi din vremurile de odinioara. 

O aplicam dimineata si seara, ca si procedeu de demachiere. Mi se pare destul de grasa, mai ales pentru tenul meu. Asa ca am inceput sa o aplic doar seara, inainte de culcare. Ei bine, tenul meu nu a vazut absolut nici o inbunatatire, mai mult, pot spune ca ma trezesc cu fata incarcata de un luciu malefic. Nu mi se pare nici ca ar curata extraordinar de bine mascara (trebuie insistat destul de mult), insa la fondul de ten si pudra este ok. 
In concluzie, mi se pare o crema demachianta simpla, fara sa aduca imbunatatiri tenului (desi o fi lapte nutritiv), nepotrivita pentru tenul cu tendinta de ingrasare. Trebuie sa subliniez mirosul, care este unul clasic si foarte sublim. Nu cred ca voi mai cumpara acest tip de demachiant, insa ii voi da o sansa fratelui cu emulsia de castraveti.

Insa, ii dau nota 10+ din alt punct de vedere. Nu stiu cat % cei de la Farmec au gandit acest produs ca lapte nutritiv pentru ten, insa corpul meu il adora. Spun asta dintr-un singur considerent. Daca pe fata nu merge, pe corp trebuie sa functioneze. Asa ca il folosesc ca si lotiune de corp. E hidratant, merge bine dupa epilat, nu irita pielea si in plus o mai face sa arate si foarte fina. Trebuie masata pielea destul de bine, fiind un lapte/crema destul de gras. Nu ramane nici o pelicula grasa pe piele (culmea, tenul meu, mereu se incapataneaza sa accepte doar produse scumpe!!!)!

Voi folositi produse romanesti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu