c347fc98 Sweets of Life: Favoritele de Ianuarie + Milka Hug

luni, 3 februarie 2014

Favoritele de Ianuarie + Milka Hug

Dragelor, am lipsit mult in ultima vreme, insa justificat. Stiti voi, sesiune, munca, casa, prieteni..ce face un om obisnuit! Dar ca sa incepem luna februarie asa cum se cuvine, vin cu micile placeri de ianuarie 2014. Nu sunt multe, insa sunt cele mai placute lucruri si indispensabile chiar.

Momente pentru suflet
Iarna cruda, venita prea tarziu si intr-un moment prea perfect pentru mine. Am amanat mobilarea apartamentului din cauza ei, insa am avut un weekend grozav de ski.

Buzau - Cheia - Barajul Siriu

Cosmeticele favorite
Putine, de altfel. Restul le stiti. Nu imi place sa le schimb atat de mult. De data asta am o lotiune de la Mega Image, marca Care cu pere si castravete. E una dintre lotiunile foarte bune. Cand am timp, promit ca vin cu un review despre ea. 
Mai apoi gloss-ul Deborah, Euphoric Shine. Nuanta foarte frumoasa, persistenta si senzualitate. Mai apoi, Perspirex, despre care v-am mai vorbit. Este cred, cel mai bun perspirant care s-a putut inventa vreodata. 


Momente dulci (tot vine Sf. Valentin)
Cateva dintre noutatile incercate de mine. Nu sunt mare fan dulce, insa nu pot refuza asa ceva. Ca o mica precizare, Poiana cu porumb crocant nu cred ca place oricui.

Cam astea au fost favoritele lunii ianuarie. Putine, dar bune. Va las cu dulcele de la Milka. Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu