c347fc98 Sweets of Life: Amenajarea dulapului de cosmetice - Prima parte

luni, 17 februarie 2014

Amenajarea dulapului de cosmetice - Prima parte

Aveam in plan pentru astazi o postare despre o oja superba, insa o mai aman putin pentru ca sunt tare bucuroasa sa va arat cum decurge organizarea noilor mele dulapuri din noua mea casa. STiu ca sunteti interesate asa ca:

INAINTE asa arata inainte sertarul meu ce contine cele mai utilizate cosmetice si alte cele. Am cautat innebunita dupa ceva gen organizator ori un lucru in care sa imi pot sorta toate prostiile.


 DUPA si cum sunt mare fan IKEA, iata ce a iesit. Sertarul a ramas la fel (inclusiv "micul meu budoar" cum ii place sotului sa il numeasca) insa organizarea din ele e cu totul alta. Organizatorul verde a costat 17 lei, iar cutiile negre (5 la numar de diferite dimensiuni) au costat 25 lei. Au incaput perfect cea verde si doua negre.


  Urmeaza partea de jos. Aici e mai dificil, inca nu gasesc organizatoarele ideale, insa mai caut. O sa incerc sa va arat cam toata mobila, pe parcurs. Un lucru este sigur: desi e foarte frumos sa amenajan o casa noua, e al naibii de greu sa gasesti ceea ce vrei. Urmeaza bucataria in plan (facuta pe comanda, deci va dura cel putin o luna!), apoi dressing-ul si living-ul, iar la final incercam sa echipam spatiile de depozitare (debarale, camara, balcon) (visez la o masa cu scaune din fier pe balcon si flori peste marginea balconului!!!! Viseeee!!)
 Daca aveti idei de amenajare, faceti un pustiu de bine si spuneti-le aici! Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu