c347fc98 Sweets of Life: Finalul campaniei Cocolino si BuzzStore

duminică, 19 ianuarie 2014

Finalul campaniei Cocolino si BuzzStore

Va povesteam intr-o postare anterioara despre campania Cocolino si despre cat de bune si persistente sunt balsamurile lor.. 
Cand am primit pachetul Cocolino de la BuzzStore, primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma bucur de parfumul inmiresmat al balsamurilor. Ursuletul a fost repede captat de pisica mea, Tasha. Si-a facut repede culcus in el si de atunci e doar al ei.

Evident, ca prietenele au venit repede cu intrebari despre parfumul meu magic! Ei, magic! Balsam  Cocolino!!! Asa ca am impartit si cu ele si concluziile lor au fost clare: miros ca la un magazin cu parfumuri! E perfect!!

Ei bine, campania s-a incheiat. Balsamurile, de asemenea. As mai vrea! Deja, pe lista mea de cumparaturi se afla Coccolino Sensation Tiare  Flower  &  Red   Fruits si  Coccolino Sensation Purple  Orchid  &  Blueberries.

As vrea sa mai incerc si altceva de la Cocolino, de exemplu mi-ar face placere sa folosesc un balsam cu vanilie si cocos (sunt mare amatoare!!). 

In concluzie, hainele mele au devenit mai pufoase, mai catifelate, culorile sunt parca mai vii, iar mirosul este unul proaspat si indelungat! M-am bucurat tare mult de campanie si as dori sa le multumesc celor de la BuzzStore ca mi-au dat ocazia sa incerc ceva atat de minunat. Mi-as dori ca si voi sa le incercati si sa revenit cu opinii. Va puteti inscrie pe BuzzStore

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu