c347fc98 Sweets of Life: MaxFactor Creme Puff

miercuri, 8 ianuarie 2014

MaxFactor Creme Puff

Dragelor, nu sunt eu mare fana MaxFactor, insa pudra Creme Puff si-a pus amprenta pe tenul meu.
Am primit pachetelul buclucas de Craciun. Sincer, nu am vrut sa o folosesc, nestiind prea bine cat de ok se impaca tenul meu cu marca mai sus mentionata. Dar, dupa prima incercare, a devenit cea mai buna prietena a mea.
Alaturi am primit si un rimel 2000Calorie, despre care o sa va vorbesc in alta postare. E ok, chiar face gene luuuungi!
Ce spun ei:
- Combina calitatile unice ale fondului de ten si ale pudrei de fata.
- Produs 2 in 1 (fond de ten si pudra), contine filtru UV care protejeaza tenul de razele soarelui.
- Poate fi folosit fie peste crema hidratanta sau peste fondul de ten, fie ca un machiaj complet.
- Acopera perfect imperfectiunile minore ale pielii si reduce din stralucire.
- Buretelul poate fi umezit inainte de aplicare.
Parerea mea:
Este o pudra care, dupa aplicare, se face ca o crema pe ten. Actioneaza cam ca un fond de ten, ori un BB Cream. Protejeaza tenul de razele UV, intr-adevar. 
Prima data, am folosit pudra fara o baza in prealabil. Spre mirarea mea si a tenului meu cu tendinte de ingrasare in timpul zilei, pudra-crema a rezistat eroic. Pe toata perioada zilei, tenul meu a fost perfect mat, fara pic de sebum. A doua data, am folosit si o baza de machiaj, si apoi pudra-crema. La fel, tenul s-a comportat miraculos, insa doar pentru vreo 5-6 ore. Oricum, pentru mine a fost un record sa am tenul mat fara sa folosesc trucuri, pentru atatea ore. Acopera in proportie 90% imperfectiunile pielii. Nu incarca tenul si la transfer e ok.

Vine cu un buretel pe care se presupune sa il udam ori sa il folosim asa uscat. Imi e destul de greu cu bureteii acestia din comert, prefer pensula mea! Are un miros destul de placut si are 21 grame. Vine in mai multe nuante, cea pe care am ales-o eu este Medium Beige (41).
Ca ingrediente pot sa amintesc Talc, Carbonat de calciu, stearat de zinc, parafina lichida, BHA, BHT, etc. Acum, sta la loc de cinste in portfardul din geanta. O folosesc aproape zilnic. Ii dau nota 10, este pudra favorita la ora actuala si cred ca o sa mai incerc si alte produse MaxFactor (sper sa nu dau gres).
Pret: cca. 33 ron, iar la pachet promo cu rimel: 34 ron.

Per total, este pudra perfecta pentru matifiat, rezista toata ziua, rezista si la transfer si mai ales, este la un pret destul de acceptabil. Voi ce produse pentru matifiere folositi?

Nu uitati de concurs. Va mai puteti inscrie pana pe 10 ianuarie. Succes!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu