c347fc98 Sweets of Life: 1 an de blog + Concurs

miercuri, 1 ianuarie 2014

1 an de blog + Concurs

Dragelor, in primul rand, vreau sa va urez un an nou minunat, sa aveti parte de un 2014 formidabil!
Tin sa va precizez, ca asa cum sta bine, la inceput de an, am crescut! Am facut un anisor de blogging! Anul 2013 a adus cateva diplome la concursuri in blogosfera, inclusiv cel de la SuperBlog, realizari profesionale si personale. Anul acesta imi propun sa imi fac timp pentru una dintre pasiunle mele dragi: gatitul! Mai apoi, imi doresc sa va arat cateva proiecte DIY, pe care, cu regret va spun, mi-am dorit de mult sa le arat si altora dar din lipsa de timp, zac acolo, undeva! Anul asta insa, mi-am propus un inceput in forta!

Sunt mandra de mine si imi doresc ca noul an sa imi aduca mai multe postari si followeri! Imi doresc un blog plin de surprize frumoase, imi doresc cititori dragi si minunati, asa cum sunteti voi! Imi doresc tot atat de multe evenimente si concursuri! Si cum oare sa incepem mai bine, daca nu cu un concurs? 

Maine dam startul unui mic concurs pentru toti cititorii, insa pana atunci, va las sa va relaxati ascultand o melodie draga mie. Sa aveti parte de o seara frumoasa si linistita!

PS: Cum ati petrecut sarbatorile?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu