c347fc98 Sweets of Life: SORAYA CREAM - collagen and elastin

sâmbătă, 11 ianuarie 2014

SORAYA CREAM - collagen and elastin

Aproximativ o luna in urma, am primit spre testare de pe http://www.allthatbeautythings.com crema cu colagen Soraya. Din pacate, nu am apucat sa ii fac un review asa cum se cuvine, pe data de 10 ianuarie  (motiv: am cumparat casa mult visata!!). Asa ca, sa nu fie cu suparare, revin cu parerea.

Ce spun ei: crea hidratanta si revitalizanta cu colagen si elastina si cu estract de cirese. Un lifting perfect, reda elasticitatea si finetea pielii, o hidratare mai buna. Este absorbita perfect si este ideala ca si baza de machiaj.

Ce spun eu: este o crema usoara, cu o textura usor cremoasa, mai degraba apoasa, culoare alba si un miros usor dulceag, ca de cirese (uneori ma duce cu gandul la cremele Nivea). Am fost, sincer, destul de sceptica atunci cand am primit-o, necunoscand marca SORAYA. Asa ca am incercat-o seara, inainte de culcare. Dimineata, m-am trezit cu un ten proaspat, hidratat, fara pelicula de grasime. Tenul meu, dupa aproximativ 2 saptamani de utilizare zilnica, arata mai radios, mai luminos. 
Tin sa precizez insa, ca pe timp de zi, nu recomand crema persoanelor cu tenul gras ori cu tendinta de ingrasare. Tenul lucreste ca o oglinda, chiar daca este hidratat. Eu am folosit-o de cateva ori pe timp de zi, si fara servetele demachiante la mine, eram destul de rusinata in public datorita sebumului in exces de la ea. Insa, pe timp de noapte, crema chiar isi face efectul din plin. Din partea mea, primeste lejer nota 8. 
Prezentare: crema vine ambalata in cutie de carton, sigilata, cu un gramaj de 50 ml. Expira in 06.2016 (12 luni de la data deschiderii)

Este un produs testat in limita bunului simt. A fost ok, o utilizez si acum, in fiecare seara, a devenit parte din ritualul meu zilnic de ingrijire al tenului. O recomand tuturor persoanelor, cu orice tip de ten, dar utilizata doar seara. Isi face treaba din plin: hidrateaza, lumineaza si reda elasticitatea pielii (mai ales in jurul ochilor!!!). Este un produs ce cu siguranta il voi achizitona.

Multumesc Lucia, pentru posibilitatea de a testa ceva ce sincer, nu as fi cumparat niciodata! Multumesc pentru SORAYA Cream!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu