c347fc98 Sweets of Life: PINK BOX decembrie 2013

sâmbătă, 4 ianuarie 2014

PINK BOX decembrie 2013

Imi pare rau sa scriu la inceput de an un articol nu tocmai placut. Vin cu o parere cam urata despre nici mai mult nici mai putin laudatul PINK BOX. Am facut imprudenta in luna decembrie, sa comand cutia roz, crezand cu patos ca surpriza va fi asemenea sarbatorilor de Craciun: frumoase, bogate si darnice. Ei bine, nici nu stiti cat de rau m-am inselat. 

In afara de mesajele pe care le gasesti de fiecare data in cutie, am mai primit si:
- Sampon Clear Anti Hair Fall - varianta de 200 ml cu un pret de 12 lei. Nu e un sampon extraordinar, nu ma da pe spate, daca imi doream musai marca Clear imi puteam cumpara chiar si de la magazinul din colt, care are cam toate produsele comerciale.
- Mostra apa de toaleta Yardley Royal English Daisy - o mostra fara pulverizator, pe care, sincer, o puteam cere si la Sephora. Gratuit!
- Oja L.A. Colors Vibrant - pret 13 ron, 4.9 ml. O culoare nu tocmai placuta, dar care, trebuie sa recunosc, rezista foarte bine pe unghii.
- Roll-on cu uleiuri esențiale thailandeze Clear Mind - ei bine, nu ma asteptam la asa ceva si mai mult, de Craciun, am mai primit acelasi lucru de la o prietena! L-am incercat, nu face minuni, doar relaxeaza! E ok, in principiu. Pret 40 lei.
- Un voucher de 40 lei pentru cumpărături de minim 120 Lei din magazinul Moa - eh, asta a fost o surpiza urata. O data pentru ca voucherul trebuia utilizat pana la finalul lunii decembrie 2013, a doua ca era taiata cu pixul luna reducerii cu pricina si scrisa de mana luna decembrie, si a treia, ca nu toata lumea are MOA in orasul sau.

Ma asteptam sincer, sa gasesc un fard, un ruj, un glob, ceva, orice! Era Craciun, era luna decembrie!!!! 

Deci si prin urmare, imi pare rau sa spun ca PINK BOX iese astfel din aria mea de discutii si cumparaturi. Pana acum a fost o experienta nu tocmai placuta, au avut cateva cutii dragute (inclin sa cred ca o luna merge bine, o luna nu au ce pune in cutie). Singurul lucru bun cu care eu am ramas au fost cutiile, de o calitate buna, carton si culoare ireprosabile, in rest, doar o experienta si atat! Si fiindca tot suntem la inceput de an, promit sa nu mai dau banii pe astfel de cutii "minune". Cam asta a fost parerea mea finala despre PINK BOX.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu