c347fc98 Sweets of Life: Strivectin SD - cel mai bun exfoliant

vineri, 27 septembrie 2013

Strivectin SD - cel mai bun exfoliant

Strivectin SD - cel mai bun exfoliant


Imi pare rau ca revin asa de tarziu cu postarea asta. Imi doream sa o fac din vara, dar din pacate nu am gasit produsul favorit. Acum insa, Sephora mi-a facut o surpriza tare frumoasa, asa ca intr-un final am regasit exfoliantul perfect: Strivectin - SD. Nu am cuvinte sa va spun cat de tare m-am bucurat. As putea scrie pagini intregi despre beneficiile lui, dar o sa ma rezum la cele mai importante lucruri.

Initial am spus ca imi voi cumpara unul marca Dr. Bandt, insa surpriza a fost si mai mare cand am vazut pe raft Strivectin. Crema este de culoare alba, cu textura rugoasa,  si  se aplica pe fata umeda cu miscari circulare. Cantitatea ideala: cam cat un bob de mazare. Scrub-ul se intinde foarte usor, nu ramane acea senzatie de piele stransa la final. Clatiti si gata. Tenul ramane mai curat, pielea mai fina, mai luminoasa. Exfolierea este una placuta, ai impresia ca te gadila cineva pe fata, particulele nu sunt mari si elimina perfect celulele moarte, tonifiaza si reface textura pielii.  Nu inroseste pielea, nu produce iritatii. Diferenta o puteti vedea chiar din prima zi de utilizare. Si credeti-ma, este o diferenta extraordinar de vizibila.


Pot sa va spun ca nu este chiar un exfoliant obisnuit, este un fel de tratament. A fost ales Cel mai bun exfoliant in 2011.Este raiul pe pamant in materie de scrub-uri pentru mine. Ce ma bucura cel mai tare este faptul ca tubuletul are o cantitate marisoara de crema, 100 ml, deci aveti suficient. Pretul, nu este unul foarte mare, 124 lei. Sephora insa, pe langa faptul ca m-am bucurat enorm sa il gasesc, mi-a incantat privirea si cu cateva mostre prezentate mai jos, un primer Sephora, un fond de ten Clarins si un gen de dus de la Thierry Mugler. Happy me.


Voi ati incercat vreun produs din gama Strivectin?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu