c347fc98 Sweets of Life: Giveaway SeptembrieJoi.com

sâmbătă, 14 septembrie 2013

Giveaway SeptembrieJoi.com

Giveaway SeptembrieJoi.com


Am castigat zilele trecute giveaway oferit de Adina pe blogul ei SeptembrieJoi.com.
Sincer, nu ma asteptam, dar bucuria a fost atat de mare! Cand am primit coletul, ma bucuram ca un copil, de abia asteptam sa il desfac. Ambalata frumos, cutiuta a cuprins ceva care m-a emotionat. O scrisoare cu doar cateva cuvinte, insa spuse cu atata caldura... Poza nu am putut sa o fac perfect, doream prea repede sa descopar bunatatile. Asa ca:
Am primit un lac de unghii Orly, o mini apa de parfum Naturelle si un balsam de buze Madre Bees cu miere.
Multumesc pentru cadoul minunat, dar mai ales, multumesc pentru blogul tau care imi incanta mereu  privirea. Sper, din tot sufletul, sa scrii articole la fel de extraordinare ca si pana acum. Sa citim cu drag inca trei ani de acum inainte si mai mult de atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu