c347fc98 Sweets of Life: Comanda MINIPRIX - Voucher Cadou

vineri, 13 septembrie 2013

Comanda MINIPRIX - Voucher Cadou

Comanda MINIPRIX - Voucher Cadou


Saptamana trecuta am fost fericita castigatoare a unui voucher in valoare de 100 lei pe siteul miniprix. Am si facut comanda la ei, iar ieri, miercuri, am ridicat-o de la sediul Otto Curier.
Daca in trecut, faceam cumparaturi direct din magazinul lor si cu greu alegeam ceva, parca e mai ok de pe site, desi, am avut ceva emotii (ma gandeam ca or sa vina alte marimi decat am comandat, alte haine asa cum am mai auzit la fete, etc). Dar totul s-a desfasurat nemaipomenit, profesional si la timp. Si acum, sa va arat ce am luat:




Precizez ca in afara de bluzita verde, marimile au corespuns exact ca pe site. Acum, mai am un voucher in valoare de 30 lei pe care il voi folosi saptamana viitoare.
Voi cumparati hainute de pe MiniPrix?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu